='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 16 lutego 2017

MOJE PROJEKTY NA ETUI DO TELEFONU? FunnyCase

Cześć i czołem!

Moi drodzy, miałam możliwość zaprojektowania własnych etui na telefon. Jestem bardzo zadowolona z efektu i z chęcią będę nosić mój smartfon w takim ubranku właśnie. Co myślicie o takim niestandardowym pomyśle?


Mam dla Was kod rabatowy -15% na zakupy w sklepie funnycase.pl, na hasło: MyOmbreLife (rabat dotyczy tylko i wyłącznie etui z kreatora, ważny do 4.03.2017)







4 komentarze:

  1. Bardzo piękne ubranka, polecam z całego serca.
    Zadowolony kontrahent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super sprawa! Lecę sprawdzić czy mają casy do mojego nietypowego modelu telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to z jeleniem piękne! mój telefon z chęcią by takie ubranko nosił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.