='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 13 lutego 2017

KILKA POMYSŁÓW NA MANI HYBRYDOWY Z DODATKAMI BORN PRETTY

Jak kiedyś wspomniałam, że nadal od czasu do czasu pojawi się tutaj post urodowy, to dzisiaj właśnie taki chcę Wam przedstawić. Od niedawna zajmuję się robieniem paznokci hybrydowych, więc są to moje pierwsze stylizacje.

 Powoli moja kolekcja lakierów się powiększa, więc z chęcią będę pokazywać kolejne nowości. Mam nadzieję, że takimi postami nikogo nie zamęczę.

 Przechodząc do rzeczy, w tym wpisie główne skrzypce będą grały dodatki, jakimi są pyłki od Born Pretty. Są głównie syrenka i zwykłe pyłki typu kameleon, aczkolwiek użyłam ich na mokry top, aby efekt przypominał brokat. Dodatkowo folie transferowe i brokat, które również świetnie urozmaicają mani. Zapraszam do oglądania zdjęć. Poniżej linki do wszystkich produktów, dla zainteresowanych.

























I to tyle. Co Wam najbardziej wpadło w oko? Jeśli macie jakiekolwiek pytania, to piszcie w komentarzu <3 Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. ciężko stwierdzić, które najfajniejsze, ale chyba najbardziej podoba mi się opcja z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mają coś w sobie. Przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pomysły są po prostu cudowne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.