='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 23 lutego 2017

AKTUALNA PIELĘGNACJA MOJEJ CERY | HITY I NOWOŚCI OILLAN

Czas na aktualizację pielęgnacji mojej cery. Jestem posiadaczką cery mieszanej, z dużymi skłonnościami do trądziku oraz nadmiernego przesuszania się. W związku z tym bardzo trudno jest mi znaleźć dobre produkty do pielęgnacji. Tym razem postawiłam na produkty, które są dostępne w aptekach. Przejrzałam sobie składy i powiem Wam, że jestem pod wrażeniem. Wejdźcie sobie na stronkę tej firmy i same przejrzyjcie, bo warto. Cena jest niska, a produkty mega wydajne. 


Na noc nakładam Dermatologiczny balsam nawilżająco-natłuszczający (link), który ją doskonale natłuszcza, nawilża. Na przemian z nim stosuję mój absolutny ideał - Krem regulujący proces rogowacenia (link). Jeśli macie podobne problemy i nadal szukacie pomocnych produktów, to z czystym sercem polecam Wam tę dwójkę. Drugi z wymienionych kremów jest inny i możńa go stosować pod makijaż, gdyż wchłania się całkowicie, nie zostawia lepkiej warstwy, a bardzo nawilża skórę. Stosowałam kremy, które zaleciła mi Pani dermatolog, a nie sprawdziły się tak fajnie, jak te o których piszę. 

Uzupełnieniem mojej "nowej kuracji" jest zażywanie witamin A i E dodatkowo. 

Na dzień najlepszy jest dla mnie Normalizujący krem przeciwzmarszczkowy SPF 15 (link). Jest to doskonała ochrona przed słońcem! Jako podkład stosuję Tonujący krem seboregulujący (link) . I ten ostatni to również coś cudownego. Jakby krem BB/podkład - kolorek idealnie stapia się z moją cerą, doskonale nawilża skórę i trzyma się zdrowo cały dzień. Polecam! Nie ma co się więcej rozwodzić nad tymi produktami, bo jednym słowem "wow". 

Żałuję, że dopiero teraz odkryłam markę Oillan! <3 Do mojej pielęgnacji dołączyłam jeszcze częste peelingi, aby dobrze pozbyć się zrogowaciałego naskórka. Nie pozbędę się trądziku i problemów z dnia na dzień, ale naprawdę różnica jest ogromna! 





4 komentarze:

  1. Nie testowałem tych produktów jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem do skóry reaktywnej i bardzo fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam kiedyś krem do twarzy i całkiem dobrze się sprawdzał. Ostatnio w aptece kupiłam inny kosmetyk polskiej marki. Doradzono mi serum LIQ CC light z 15% witaminą C. Po nim moja cera się uspokoiła i wypiękniała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.