='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 21 września 2016

ODROBINA REALIZMU | PORTFOLIO PART. 5

Zastanawiałam się, czy pokazywać Wam w ogóle te prace, bo moim zdaniem niektóre są kiepskie. Nie czuję się dobrze w tworzeniu typowo 'realistycznych' rysunków. Wiadomo, że na przykład rysunek dziewczyny z wilkiem na głowie powstał z mojej wyobraźni, to było kreatywne. Ale nie leży mi typowo odwzorowywanie czegoś, co już istnieje w rzeczywistości, jakoś nie widzę w tym sensu, żeby robić coś, skopiować takie, jakie jest. Wolę dodawać coś od siebie. Mogłabym pójść w tym kierunku, oczywiście, praktyka czyni mistrza, ale nie bardzo mnie to kręci. Jakoś wolę wymyślać swoje te dziwne rysunki. 

Znajdziecie tutaj prace sprzed roku: Cara, ta dziwna pani z czarnymi włosami, Marion, czy też stary rysunek niby Rity Ory, sprzed 2 lat. Jest tu też nowsza praca, sprzed pół roku - Gigi Hadid, a najświeższe są dziewczyna z wilkiem i lew, a także też starszy już rysunek ust czy orzełek nowy.

Miłego oglądania!




















3 komentarze:

  1. Cudowne rysunki, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze, zazdroszcze i jeszcze raz zazddroszcze! oddaj mi talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.