='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 30 sierpnia 2016

REKIN, GŁOWA, LATARNIA, WAŻKA: PORTFOLIO PART. 3 | A MOŻE BY TAK TATUAŻ?

Kiedy zabrałam się za rysowanie, takie konkretne, takie jakie lubię, ponad rok temu, nie myślałam w ogóle, że cokolwiek z tego nadaje się na tatuaż. Ku mojemu zdziwieniu ludzie polubili ten typ prac. Troszkę dało mi to do myślenia, że może faktycznie moje rysunki komuś by się przydały. Doceniam każdy komentarz i pochwałę. To jest bardzo budujące. Ostatnio udało mi się zaprojektować kilka tatuaży, każdy inny, ciekawy, z zamysłem i swoją "historią". Podoba mi się takie odtwarzanie czyichś wizji. Szkoda, że jeszcze to nie ten etap, aby samej odtwarzać to już na skórze. 

Na wszystko przyjdzie czas, ale chcę tylko ogłosić, że jeśli ktoś z Was szuka osoby, która ma jej pomóc w właśnie takim odwzorowaniu jej myśli - to można się do mnie zgłaszać drogą mailową bądź przez Faceebook'a.

Poniżej kolejne #10 prac, miłego oglądania!

Więcej na moim Instagramie: @martyna_lip













5 komentarzy:

  1. o kurde, ale świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podglądam od dawna Twoje rysunki, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.