='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 1 lipca 2016

SPRAWDZONY SPOSÓB NA PODKREŚLANIE BRWI. JAK PODKREŚLAM BRWI KROK PO KROKU- AKTUALIZACJA.

Już jakiś czas temu ukazał się na blogu wpis dotyczący podkreślania brwi. Techniki ciągle się zmieniają. Sama szukam idealnego sposobu na wykonanie tej czynności. Brwi to 'rama' twarzy. Nie należy ich ignorować. Są równie ważne, a nawet ważniejsze od tuszowania rzęs, czy malowania ust. Pewnie sami widzicie nie raz, nie dwa, jak na ulicy mija was kobieta, wymalowana, ładna, ale bez ruszonych brwi. To jeszcze ujdzie, natomiast, kiedy ktoś ingeruje w tę okolicę za bardzo, krew mnie zalewa. Może to moje zboczenie 'zawodowe', jako amatora makijażu, ale zwracam uwagę na takie detale. To się po prostu rzuca w oczy. Makijaż albo nam pomoże, albo oszpeci. To działa w dwie strony. Jeśli dziewczyna przesadzi, zrobi sobie i otoczeniu krzywdę. Brwi odrysowane jak od szklanki, mocne niczym tatuaż. Tego starajmy się unikać. Jeśli już dbamy o siebie, to warto zwrócić uwagę na tę partię twarzy. Nawet na początku blogowania i mnie zdarzały się wpadki. Nie mogę patrzeć na tamte zdjęcia. Miałam zdecydowanie za grube brwi. Postanowiłam jednak nie usuwać tamtych postów, bo przecież ważny jest progres i to, jak wyglądają na dzień dzisiejszy. Zdołałam się uporać z ich kształtem i ten jest najbardziej neutralny. Moje brwi z natury mają podobny, więc w trakcie wyrywania i regulacji- nie mam za dużo roboty.

Jako że kilka osób do mnie pisało odnośnie podkreślania brwi, dzisiaj przedstawię Wam mój sposób. Nie jest to filozofia, każdy da radę w zaciszu domowym. Niewiele produktów będzie potrzebnych, a efekt jest zadowalający. Zapraszam do dalszej części wpisu.








KROK 1.
__________________________________
Dokładnie wyczesz brwi za pomocą czystego grzebyka. Wybierz jeden pędzelek skośnie ścięty. W podkreślaniu brwi ważne jest uzyskanie efektu ombre. I nie inaczej, jak od zewnątrz ciemniej, a od wewnątrz jaśniej. Tak więc zaczynamy od zewnętrznej części, używając ciemniejszego cienia. Skup się na dolnej części brwi, ma być wyraźna. Nie trzeba się starać, by było idealnie, potem to się wyczyści.


KROK 2.
__________________________________
Kontynuuj malując tę samą część brwi, ale od góry. 


KROK 3.
__________________________________
Teraz sięgnij po nieco jaśniejszy cień i namaluj nim linię wzdłuż dolnej granicy brwi. 


KROK 4.
___________________________________
Nie dobieraj cienia, tym samym pędzelkiem wetrzyj linię wgłąb brwi. Tak jak na zdjęciu. Tym sposobem, uzyskasz delikatne przejście i całość wyglądać będzie naturalnie.


KROK 5.
__________________________________
Teraz kolej na łatwy krok. Użyj wosku do brwi, albo specjalnego żelu. Dzięki temu włoski pozostaną na swoim miejscu przez cały dzień. 


KROK 6.
__________________________________
Mimo, że brwi już podkreślone, nie pomijaj tego kroku. Potrzebny będzie płaski języczkowaty pędzelek. Nałóż kropeczki korektora pod brew. Teraz rozetrzyj produkt, czyszcząc granice cienia. Dzięki temu każde niedociągnięcie popełnione w poprzednich krokach zostanie poprawione. Da to efekt estetycznego i starannego makijażu, bo na tym głównie nam zależy. Gotowe. 






Produkty, których ja używam: dwa pędzelki,  paletka do brwi Pierre Rene, korektor Eveline, żel Wibo.




Myślę, że każdy powinien sobie poradzić z takim podkreślaniem brwi. Proszę, nie zapominajmy o tym, jak ważne jest ich malowanie. Dajcie znać, czy post okazał się przydatny. Jak Wy podkreślacie brwi?

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.