='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 10 maja 2016

KILKA NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH

Dzisiaj kilka słów o tym, co jakiś czas temu wpadło do mojej 'kosmetyczki' (no dobra, tego jest tyle, że mogłabym powiedzieć - szafy, byłoby bardziej wiarygodnie). Wiem doskonale, że lubicie takie posty, bo sama z chęcią je czytam na innych stronach. Przechodzę od razu do rzeczy, a mianowicie, poniżej na zdjęciach możecie zobaczyć, co aktualnie testuję. Za niedługo pojawią się wybrane recenzje tych produktów. Zapraszam do oglądania i dalszego czytania.











Lista produktów: 

  • Luxe, Illuminating Concealer (Korektor rozświetlający)
  • Avon Kohl eyeliner
  • Avon glimmerstick 
  • Avon extra lasting cień w kremie
  • Pierre Rene HI - TECH eyeliner
  • Avon extra lasting szminka totally twig
  • PAESE pomadka z dodatkiem oleju arganowego nr 27
  • Joko pomadka shea butter J66
  • Avon pomadka terracotta
  • BPS pomadka: link
  • BPS pędzle: link
  • BPS pomadki: linklink
  • Fitomed płyn lawendowy: link
  • Fitomed glinka różowa: link
I to już wszystko. Dajcie znać w komentarzach, czego recenzję mam opublikować jako pierwszą. Mieliście któryś z tych produktów??

9 komentarzy:

  1. Cuantos cosmeticos!!! Tienen todos buenisima pinta. Un beso guapa

    ESTOY DE SORTEO!! PASATE POR MI BLOG O MI INSTAGRAM @MNOELIA88 Y PARTICIPA :)

    NOE CARO
    

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tu takie cudeńka, że tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych testów i żeby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Uwielbiam te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły mnie pędzle, super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle to super sprawa, ciekawa jestem jak będą się sprawdzać. Czekam na jakieś recenzje nowości!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.