='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

MAKIJAŻ INSPIROWANY: RITA ORA BODY ON ME

Pewnie kojarzycie klip Rity do piosenki Body on me. Moją uwagę przykuł ciekawy makijaż, jaki piosenkarka miała na sobie. Główne skrzypce grały ombre usta i mocna kreska na powiece. Postarałam się ten makijaż dopasować do mnie i odtworzyć. Można by było nawet tak wyjść na miasto, modyfikując trochę usta. 

Kosmetyki, jakich użyłam to podkład z Eveline w najciemniejszym odcieniu, puder Vipera sypki, bronzer Vipera City Fun, rozświetlacz Makeup Revolution, cienie The Balm nude tude, cień do brwi z paletki Pierre Rene, tusz Maybelline, eyeliner żelowy essence, pomadka czerwona Catrice, rzęsy Diamond Lashes.

















Dajcie znać, czy lubicie tego typu posty. Co sądzicie o tym makijażu? Udało mi się go odwzorować choć troszkę?

6 komentarzy:

  1. bardzo dobre odwzorowanie, na jednym zdjęciu zastanawiałam się czy to Ty czy to Rita ;D
    Takie usta robiłam sobie do przebrania na halloween ;D mega sprawa i robi mega wow ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super odwzorowany! bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta są przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.