='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 9 marca 2016

TOP 5: MOJE PODSTAWOWE I ULUBIONE KOLORY LAKIERÓW DO PAZNOKCI.

Chyba każdy ma swoje ulubione kolory. Jeśli miałabym podać mój, byłby to zdecydowanie burgundowy i niebieski. Ten drugi na paznokciach u mnie mi się za bardzo nie podoba. Trochę mi się pozmieniały upodobania. Ostatnio noszę praktycznie te same odcienie. Jeśli jesteście ciekawe dlaczego, to czytajcie dalej!






 CZERŃ
Pasuje do wszystkiego. Do każdej stylizacji. Do każdego wzorku. To taka podstawa mojego mani. Lubię nosić szczególnie zimą i jesienią.

ZŁOTO/GLITTER
Jakieś świecidełko musi być. Zawsze mani jest ciekawsze, kiedy coś się błyszczy. Często nie mam czasu na specjalne ozdoby, więc sięgam po tego typu lakiery. Maluję nimi z reguły tylko dwa palce. Estetycznie i elegancko. Podobają mi się takie połączenia. 

BIEL
Zdecydowanie mój ulubieniec. Ostatnio ciągle maluję paznokcie na biało. Dłonie wyglądają na bardzo zadbane, dzięki temu kolorowi.  Jest klasyczna i również pasuje do praktycznie wszystkiego. To taki mój must have. Polecam Wam również z nim kombinować.

BEŻ
Najlepszy na co dzień. Kiedy nie chcę, by moje paznokcie rzucały się w oczy wybieram odcienie nude. Pięknie poprawiają wygląd paznokcia. W połączeniu z tym złotym też dobrze wyglądają. Schludnie i pięknie.


 BORDO/BURGUND/CZERWIEŃ
Tak to opisałam, bo wszystkie te odcienie zaliczam do jednej kategorii. Uwielbiam takie kolory. Jesienią to już w ogóle przepadam. Są takie kobiece, soczyste, uwodzicielskie. Paznokcie wyglądają bogaciej, ciekawiej. Przyciągają spojrzenie. Z tego powodu niekoniecznie nadają się do pracy, są wyjątki oczywiście. 


 I to już wszystkie moje ulubione kolory lakierów do paznokci. Jakoś nie przepadam za odcieniami kolorów tęczy, szczególnie o tej porze roku. Pewnie niejedna z Was też tak ma. Gdybym miała do wyboru tylko pięć lakierów, to wzięłabym właśnie te. Tutaj pokazuję akurat przykładowe, bo miałam też lakiery innych firm. Golden Rose to jednak moi faworyci. Moim zdaniem ta skromna rodzinka to taka podstawa do dobrego manicure każdej kobiety.






Jakie są Wasze niezbędne lakiery? Które kolory z tych lubicie?

5 komentarzy:

  1. lubię czarny lakier i zgodzę się, że pasuje do wszystkiego, jednak nie noszę go zbyt często. biel i beż również bardzo lubię. oprócz tego lubię mieniące się piaski i w sumie to lubię wszystkie lakiery, których mam naprawdę spora kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Waśnie rozglądam się za białym i czarnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ostatnio tylko hybrydy- biel, czerń, czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne lakiery :) osobiscie podoba mi się bordo/burgund/czerwień ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.