='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 24 marca 2016

MAKEUP OF THE DAY. CATRICE, THE BALM, MAKEUP REVOLUTION.

Dzisiaj taki krótki post. Chcę pokazać, jak ostatnio się maluję. Makijaż oka jest zwykle taki sam. Modyfikuję jedynie usta. Taki typ makijażu nada się na wiele okazji. Można do woli kombinować z cieniami, zastąpić perły tymi matowymi, wtedy nada się na poważniejsze spotkania. 

Wróciłam do pomadki Catrice ULTIMATE COLOR 260. Ta piękna matowa czerwień utrzymuje się na ustach kilka godzin. Na powiekach mam cienie z paletki The Balm nude tude. Rozświetlacz to równie ważny element makijażu, tutaj polecam Makeup Revolution Golden Lights. Podkład to Eveline Argan Oil w najciemniejszym odcieniu. Bronzer Vipera City Fun,  puder kompaktowy Pierre Rene. Brwi podkreślone cieniem z Inglota. Tusz również z Vipery. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie kosmetyków, piszcie w komentarzach. 







Dajcie znać, czy lubicie tego typu szybkie posty. Lubicie podkreślać swoje usta mocniejszym kolorem?


7 komentarzy:

  1. ładny makijaż. ja zazwyczaj na usta nakładam tylko eos, a czasem zdarzy się różowa pomadka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się często tak maluję :) Uwielbiam kolorowe usta, czerwień to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej mocnymi kolorami podkreślam usta jesienią i zimą, a wiosną i latem bardziej używam nude'ów i korali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor na ustach, u mnie zawsze pojawia się kolorowy akcent w makijażu w postaci wyróżniających się ust :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    obserwuje i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.