='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 11 lutego 2016

TOP 4 PODSTAWOWE PĘDZLE DO MAKIJAŻU OKA.

Skoro był post z moimi ulubionymi pędzlami do makijażu całej twarzy, to dzisiaj kilka słów o akcesoriach do makijażu oczu. Na dzień dzisiejszy wiele pędzli można kupić chociażby na allegro, ceny są przystępne. Właśnie czekam na zestaw tego typu, ale o tym będzie osobny post. Od kiedy zaczęłam się malować moja kolekcja pędzli powiększyła się (to naturalne), ale z umiarem. Nie kupuję na prawo i lewo tego typu rzeczy. Jeśli coś mi się sprawdza, to chcę to wykorzystać.

Dzisiaj przedstawię Wam moje 4 podstawowe pędzelki do makijażu oka. Takim zestawem można stworzyć niemalże każdy makijaż. Na co dzień wystarcza mi nawet jeden z nich. Wszystko da się zrobić. Wystarczy odrobina samozaparcia i praktyki. Chcę Wam pokazać, że nie trzeba mieć wyszukanych i drogich akcesoriów, by wykonać porządny makijaż. Oczywiście nie zapominajmy o tym, że nie zawsze jakość idzie w parze z ceną. Na początek warto wydać tyle samo, na pędzle np. marki Hakuro, niż za droższe ze zwykłej drogerii- te okazują się w wielu przypadkach tandetą. Jeśli jesteście ciekawi, jakie typy pędzelków ja preferuję, to czytajcie dalej!









 #1 PŁASKI PĘDZELEK DO NAKŁADANIA CIENI NA POWIEKĘ RUCHOMĄ

Nie chcę wymieniać konkretnych marek pędzli. Skupię się po prostu na typie pędzla. Jakość, kolor, cenę pozostawiam wam do wyboru.  U mnie najlepiej sprawdzają się pędzelki Makeup for you z BPS, ale równie dobrze może być to dowolny o tym kształcie. Dobierzcie go do wielkości powieki. Ten typ pomoże nałożyć cienie na ruchomą część powieki. Poprawi to ich pigmentację. Świetnie nakłada błyszczące/ sypkie cienie. Da to nam podstawę do dalszego malowania. Taką bazę. Tym pędzelkiem dobrze nakłada się rozświetlający cień na wewnętrzny kącik oka.



#2 SKOŚNIE ŚCIĘTY PĘDZELEK DO EYELINERA

Chyba każda kobieta, która się maluje, lubi dopracować ten makijaż czarną/ brązową kreską. Do tego najlepiej sprawdzi się skośnie ścięty pędzelek. Im bardziej płaski, tym bardziej precyzyjną kreskę otrzymamy. Fajne jest to, że można go wykorzystać do podkreślania brwi. U mnie świetnie sprawdza się do obu tych rzeczy. 




#3 PĘDZELEK KULKOWY DO PRECYZYJNEGO NAKŁADANIA CIENI

Ten niepozorny pędzelek o fioletowym włosiu, który widzicie na zdjęciu, jest najlepszy do nakładania cieni na dolną powiekę. Za jego pomocą można od razu delikatnie rozetrzeć granicę tych cieni. Jeśli chcecie uzyskać mocniejszy efekt makijażu, można nim nakładać cienie na nieruchomą górną powiekę. Można nim również rozetrzeć kreskę, albo nałożyć coś rozświetlającego kącik oka.




#4 WIĘKSZY PĘDZELEK DO BLENDOWANIA

On jest najważniejszym elementem. Bez tego pędzla mało który makijaż wygląda korzystnie. Najważniejsze jest właśnie roztarcie granic cieni. Żeby wszystko płynnie przechodziło, współgrało, trzeba rozetrzeć granice nałożonego koloru. Zdarza się, że cały makijaż oka wykonuję takim pędzelkiem. Ja używam niezawodnego Hakuro, o białym dłuższym włosiu. Uwierzcie mi, taki gadżet ułatwi całą sprawę.





I to już wszystkie moje podstawowe i ulubione typy pędzli do makijażu oka. Dajcie znać, jakie są Wasze niezbędniki.

5 komentarzy:

  1. Fajne pędzelki, ja skosnego używam głównie do brwi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skośnego nie lubię do eyelinera, wolę taki zwykły cienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  4. skośnego używam do brwi, a do kreski wolę zwykły cienko zakończony :) czaję się teraz na jakiś dobry pędzel do nakładania cieni, bo moje są za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mam i to w ogromnych ilościach, nie wyobrażam sobie, żeby ich zabrakło w mojej kosmetyczce;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.