='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 2 stycznia 2016

RÓŻOWA FARBKA DO UST/ RÓŻ DO POLICZKÓW LADY QUEEN.

Nie używam tego produktu zgodnie z zaleceniem sprzedawcy. Mówi on, że jest to produkt do policzków, skóry twarzy. Należy go nałożyć i skóra stanie się pięknie rozświetlona itd. Powiem Wam szczerze: nie wiem, czy to tak działa, nie sprawdzałam. Kupiłam to od razu z myślą, że przeznaczę tę farbkę jako coś do podkreślania ust. Na samym opakowaniu jest też napisane, że do tego ma służyć. Więc nie wiem, kto tu błąd popełnił. Niemniej zapraszam do przeczytania recenzji poniżej. 







Kolor bardzo przypadł mi do gustu. Na co dzień idealny. Przypomina mi troszkę te farbki do ust ze Sleeka. Całkiem długo się trzyma na ustach jak na tak mokry produkt.

Pigmentacja jest zaskakująco dobra. Pięknie i równomiernie się rozkłada. Wykończenie jest delikatnie mokre, ale sam kolorek jest matowy. Ściera się równomiernie, nie powstaje efekt brzydko obrysowanych ust - jeśli wiecie co mam na myśli. Moim zdaniem, jak za taką cenę, produkt jest naprawdę godny uwagi!

Kupicie ją TUTAJ na stronie ladyqueen.com







Co o niej myślicie? Może już posiadacie swoje farbki?

6 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do farbek, ale to też pewnie kwestia doświadczenia i wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ja mam róż w tubce z Bell ale ostatnio nałozyłam go na usta
    i w sumie całkiem fajny efekt otrzymałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ja nigdy nie widzialam czegos podobnego, musze wyprobowac!

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o farbkach do ust, ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ciekawa sprawa!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, że ciekawy!

    Do mnie dotarły pędzel i gadżety z LadyQueen. Zrobię drugie porównanie pędzli. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.