='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 18 grudnia 2015

ZESTAW PĘDZLI DO MAKIJAŻU BORN PRETTY | 10 SZTUK. CZY WARTO?

Już jakiś czas temu wspomniałam, że dotarła do mnie paczka z takimi fantastycznymi pędzelkami. Mają bardzo ładny kolor, na zdjęciach wydawały się być całkiem przyzwoitej jakości. Z podobnej serii mam zestaw tylko pięciu pędzli do makijażu oka. Jego recenzja o tutaj. 

Jeśli jesteście zainteresowani, czy pędzle zdały swój egzamin, czytajcie dalej.











W komplecie jest aż 10 pędzli. Po pięć do makijażu twarzy i pięć do oczu. Byłam ciekawa, czy ten pierwszy nie będzie tandetny. Ich cena przecież nie jest jakaś ogromna. Niemniej jestem zadowolona. Włosie jest bardzo przyjemne. 

Dla początkujących  - zestaw świetny. Rączka jest stabilna i dobrze się nią pracuje. Włoski nie wypadają, może tylko sporadycznie. Nie tracą swojego koloru, nawet przy częstych myciach. Są i pędzelki kuleczkowe i skośne puchacze. Każdy mi się przydaje. Są mięciutkie i miło się nimi działa na powiece oraz całej twarzy. Ten zakup był wart swych pieniędzy i polecam każdemu.

Możecie je dostać tutaj (bornprettystore.com ), z tą zniżką jest jeszcze taniej:














Lubicie design tych pędzli? Może ktoś je posiada? 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie pędzelki wyglądają :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentują, podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny kolorek :P
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na paczkę z bardzo podobnym zestawem zestawem, tylko moje pędzle mają białe trzonki i klasyczny kolor włosia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.