='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 11 grudnia 2015

PALETA 10 CIENI DO POWIEK BORN PRETTY STORE+ DZIEWCZĘCY MAKIJAŻ WYKONANY ZA JEJ POMOCĄ

Szukałam palety cieni, która będzie zawierała delikatne kolory na co dzień, ale też takiej, która doda odrobinę dziewczęcości. Czasami mam dość zgaszonych kolorów i szukam czegoś świeżego. Na stronie bornprettystore.com zakupiłam tę paletkę. Nie wiedziałam, czego się spodziewać.

 Różnie to jest z jakością palet zamawianych online. Jeśli chcecie wiedzieć, co ja o niej myślę, to czytajcie dalej.









10 kolorów. Są odcienie zarówno matowe jak i błyszczące/perłowe. Prawie identyczne, jak się prezentują na zdjęciach. Łatwo jest wymyślić makijaż z użyciem tych cieni. Mamy tu wszystkie podstawowe kolory. Pigmentację określiłabym jako średnią, nie jest to nic świetnego, ale nie jest też najgorzej. Także, przeciętnie. Opakowanie zawiera lusterko, które może się przydać niejednemu. Jest solidne, co mnie zaskoczyło. Jakościowo, nie jest źle. Początkującym polecam. Paleta jest tania i powinna was zadowolić.




Makijaż to nic specjalnego. Wybrałam wrzosowe odcienie i brązową kredkę. Wszystko jest delikatne. Na ustach pomadka z Golden Rose Vision 107.





Lubicie takie kolory w paletach do makijażu? Co myślicie o tym produkcie?

6 komentarzy:

  1. makijaż ladny i paletka całkiem dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki całkiem w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie gorny rzad cieni:)
    Ps.zapraszam do siebie na rozdanie z pędzlami Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż totalnie nie w moim stylu ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.