='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 3 grudnia 2015

FALL MAKEUP. MAKIJAŻ JESIENNY.

Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku. Uwielbiam ten klimat. Kolorowe liście na drzewach, soczyste barwy. Jeśli jeszcze pogoda jest ładna, to cieszę się bardziej. Makijaże jesienią mogą być rozmaite. Każdy chyba się ze mną zgodzi, że można poszaleć z ustami. Ciemne odcienie są idealne w tym czasie. Niestety już bardziej wchodzimy w klimat świąteczny i robi się coraz zimniej.

 Dzisiaj więc makijaż, który najlepiej się u mnie sprawdza jesienią. Na twarzy mam standardowo te same produkty, w poprzednich postach jest lista kosmetyków. Na powiekach cienie z Vipery, na ustach też pomadka tej firmy. Możecie też zobaczyć mój nowy kolor włosów, jeśli to tak można nazwać.  Przyciemniłam lekko odrosty, co dało efekt naturalnego ombre. Zdjęcia wykonałam po całym dniu noszenia tego makijażu, więc możecie zauważyć, jak pomadka dobrze się trzyma. Zapraszam!













Dodam jeszcze, że ten post napisałam już jakiś czas temu, więc tytuł powinien już być nieco inny. :) Jaki jest Wasz ulubiony makijaż jesienią? Są tu jakieś fanki bordowych ust?

7 komentarzy:

  1. uwielbiam takie usta! szczególnie w okresie jesienno - zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, kolor szminki boski :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, cudowne usta <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ust! :) Super post!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.