='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 19 listopada 2015

POGOTOWIE DLA WŁOSÓW - ODŻYWKA DO WŁOSÓW: OLEJ Z CEDRU SYBERYJSKIEGO, WŁOSY CIENKIE, OSŁABIONE, PLANETA ORGANICA.

Coraz częściej będą pojawiały się wpisy dotyczące moich włosów. Postanowiłam je intensywnie pielęgnować i przywrócić do stanu sprzed lat. Myślę, że jestem na dobrej drodze i ich kondycja jest coraz lepsza. Na pewno wiele z Was ciągle szuka swojej ścieżki do kuracji włosów, więc warto przeczytać moją dzisiejszą notkę na temat wspomnianej w tytule odżywki do włosów. 

Nie zawsze jest czas, żeby nakładać maskę podczas kąpieli, więc takie szybkie rozwiązanie będzie idealne dla kobiet zagonionych. Zapraszam do dalszej lektury!









"Odżywka do włosów z olejem z cedru syberyjskiego Planeta Organica została stworzona bazując wyłącznie na naturalnych składnikach, takich jak: olej z łopianu, pokrzywa biała i olej z orzeszków cedru syberyjskiego. Balsam z olejem z cedru przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji włosów cienkich i osłabionych. Odżywka do włosów cienkich i osłabionych sprawia, że włosy stają się odżywione, odzyskują zdrowy wygląd, blask. Zawarte w składzie składniki chronią skórę głowy przed powstawaniem łupieżu, przyspieszają wzrost włosów i zapobiegają wypadaniu włosów. Odżywka nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, PEG, SLES, SLS i nie była testowana na zwierzętach.

Stosowanie: Balsam nanieść na czyste, wilgotne włosy, na całej ich długości. Po 3-5 minutach zmyć ciepłą wodą.

Skład: Aqua, Cedrus Deodara Wood Oil, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Arcticum Lappa Seed Oil, Urtica Dioica Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid."
-produkt dostępny TUTAJ , na stronie etnobazar.pl 




Ostatnio chyba uzależniłam się od stosowania tej odżywki. Opakowanie jest wydajne i jeszcze go nie zużyłam, a stosuję od jakiegoś czasu. Włosy po rozjaśnianiu nie są w dobrym stanie, w większości przypadków na pewno. Olejowanie to jedno, odżywki to drugie. Dzięki nim (jak sama nazwa wskazuje) włosy zostaną odbudowane od wewnątrz. Dobrym rozwiązaniem jest używanie masek. Tutaj polecam Kallosa. Niestety nie znam zbyt wielu osób, które mają tyle czasu podczas każdego mycia. Co Wy na to, żeby w dwie minutki poprawić kondycję włosów? Nastawienie pewnie podobne do mojego. 

Piękny zapach tego produktu to jedno. Jest interesujący. Jak dla mnie pachnie świeżym lasem. Dziwne skojarzenie, ale tylko tak potrafię to wyjaśnić. Nie będę dużo mówić. Odżywka ma odżywiać i tak właśnie działa. Jestem zadowolona, ponieważ często spotykałam się z takimi, które z włosami nic nie robiły. Firma ma plus ode mnie za skład. Jeśli są tu jakieś przeciwniczki SLSów, to powinny być zadowolone. Po użyciu tego produktu włosy nie są przesadnie nabłyszczone, ale czuć chociażby w dotyku ich delikatną odbudowę. Polecam wypróbować, cena jest niewielka. 







Znacie tę markę? Jakie odżywki do włosów polecacie?

11 komentarzy:

  1. Jejku ale kusisz tym! Sama ostatnio bardziej się przykładam do pielęgnacji włosów, więc jak czytam o czymś co poprawia ich stan to dopisuję do mojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli działa tak jak tu piszesz, to muszę tego wypróbować! Od dawna szukam czegoś co odbuduje moje cienkie włosy i już wiem po co sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć w tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam miałam balsam w pomarańczowej butelce i był świetny i ten prezentuje się zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.