='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 21 listopada 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE: PROMOCJE W ROSSMANN, BORN PRETTY STORE, LADY QUEEN.

Dzisiaj krótko i zwięźle. Postanowiłam pokazać, co tam ciekawego w  ostatnim czasie wpadło do mojej kosmetyczki. Rzeczy ze sklepów internetowych mam już jakiś czas, ich recenzje pojawią się za niedługo na blogu. Chciałam jednak już o nich wspomnieć, bo wydają mi się bardzo ciekawe do pokazania. W przypadku Rossmann to tylko część rzeczy. Na promocjach kupiłam jeszcze korektor z Eveline, tusz z Maybelline i żel do brwi z Wibo. To nie są moje pierwsze egzemplarze, więc nie pokazuję Wam tutaj. Ich recenzje lub wzmianki na ich temat już na blogu kiedyś się pojawiły. Zaszalałam w przypadku produktów do ust. Kupiłam całą masę matowych pomadek. A wyszło to dość spontanicznie. Dysponowałam bonem o wartości 100 zł do tego sklepu, który wygrałam w konkursie fotograficznym. Stwierdziłam, że najlepiej będzie, jak te środki wydam na promocjach. 

W trzech katowickich Rossmannach, jakie odwiedziłam nie było już dostępnych cielistych pomadek, na których tak bardzo mi zależało. A szkoda, bo przygotowałam nawet ambitnie listę tych produktów. Zasmuciło mnie zachowanie klientek sklepu. Jak można, ja się pytam, próbować/testować oryginalne produkty jak testery?! Porażka. W efekcie pomadki wyglądają, jakby używała ich dwuletnia dziewczynka do malowania po ścianie. Nie podoba mi się to zachowanie, ale przecież nie jestem w stanie upomnieć całego sklepu. Żeby tak nie psuć nastroju od razu pokażę, co ciekawego kupiłam. A resztę tych kredek/ szminek w pożądanych początkowo kolorach dopadłam w moim miejscowym Rossmannie, gdzie klientów nie jest tak dużo, a asortyment jest stale uzupełniany. Kupiłam dodatkowo czarny lakier z Wibo. Zapraszam do oglądania.






ROSSMANN
  • WIBO LIPS TO KISS 1,2,4
  • LOVELY MATT&LASTING 2
  • LOVELY COLOR WEAR 2,3
  • WIBO MILLION DOLLAR LIPS 1,3
  • MISS SPORTY MINI-ME LIP LINER TOFFI
  • MISS SPORTY KREDKA 012
  • WIBO KREDKA LONG LASTING LINER
  • WIBO KREDKA AUTOMATIC LINER 05
  • LAKIER WIBO EXTREME NAILS CZARNY







  • ZESTAW PĘDZLI DO MAKIJAŻU, dostępny TUTAJ
  • ROMANTIC BEAR balsam do ust, dostępny TUTAJ
  • LONG LASTING LIP GLOSS #25, dostępny TUTAJ

(kod z rabatem do sklepu znajdziecie na pasku bocznym bloga)


  • NANI Long Lasting Lip Gloss, dostępny TUTAJ
  • LIP PIGMENT moisture care Aierlisi, dostępny TUTAJ
  • pierścionki, dostępne TUTAJ

(kod z rabatem do sklepu znajdziecie na pasku bocznym bloga)



To wszystko. Dajcie znać, co Was najbardziej ciekawi. Uwielbiam matowe produkty do ust. Jak widzicie, nie same kosmetyki pokazałam. Czego recenzji najbardziej wyczekujecie?  Znacie te produkty?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie recenzja Wibo Lips to kiss, bo szczerze mówiąc pierwszy raz się z nimi spotykam, a są w bardzo ładnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest zabójcza, nie spodziewałam się tego po takich kredkach. Jest to pełen mat, więc jeśli szukasz czegoś takiego, co właśnie trzyma się dłuugo, to polecam :D

      Usuń
  2. Czekam na opinię na temat kosmetyków od Lady Queen ;) Wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo je wybierałam, więc mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować.
      Na razie jest całkiem, całkiem ^^

      Usuń
  3. Mnóstwo tych cudowności, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak będą sprawdzać się te pomadki z Wibo :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem zadowolona, dam znać jak będzie potem ;-)

      Usuń
  5. Matko ile naustnych gagatkow :)
    Ja od pewnego czasu wyznaje zasadę, ze kupuje to co mi sie marzylo od dawna, czyli np wole kupic jedna pomadke MAC w zamian za kilka tanich, bo czesto i tak uzywalam jednej góra dwóch a reszta lezala w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony patrząc, ja przez bardzo długi czas nie kupowałam niczego, więc ten zakup był planowany dość długo.
      Znowu nie widzę sensu wydawać tyle pieniędzy za jednego MAC'a, bo jakość jest porównywalna z tymi innymi, a często płaci się tu za markę :/ A tak, to jest zapas na dłuższy okres i nie trzeba się martwić :D

      Usuń
  6. Jestem mega ciekawa tych tintów :D uwielbiam ten typ kosmetyku - wszelkie szminki i błyszczyki mnie drażnią i gryzę usta przez nie, a tint zazwyczaj trzyma się cały dzień i zapominam o nim sekundę po nałożeniu :) Mam nadzieję, że się sprawdzą - wtedy na pewno też się na nie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyków sama nie lubię, często na wietrze wszystkie włosy kleją mi się do ust przy nich. Te szminki w kredce, które kupiłam powinny Ci przypasować, bo po nałożeniu mają taką fajną, suchą strukturę i trzymają się bardzo długo. Zdziwiło mnie to. Z tintów jak na razie jestem zadowolona, te z BPS czy LQ sprawdzają się podobnie do tych z Wibo/ Lovely. Bezproblemowo trzymają nawet 15h- sprawdziłam osobiście :D Zrobię recenzję wszystkich, więc będziesz miała lepszy wgląd ;)

      Usuń
  7. Czy mogłabyś porównać Lovely extra lasting z Wibo milion dolar lips? Czy wibo rzeczywiście dorównuje lovely?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię ich recenzję. Już parę razy ich używałam i powiem szczerze, że pomimo różnic w odcieniach, struktura i właściwości obu pomadek są chyba identyczne. Składu nie sprawdzałam, ale biorąc pod uwagę fakt, że Wibo i Lovely to ten sam producent- mogą być to niemalże identyczne produkty w innych opakowaniach :D

      Usuń
  8. Nie byłabym Twoją siostrą, gdybym powiedziała, że nie przypadł mi żaden z wyżej wymienionych kosmetyków. A z racji tego, że mamy bardzo bardzo podobne zakupy z tych promocji, to wszystko mówi samo za siebie. Nie żałuję zakupów tych pomadek i konturówek, bo wszystko się świetnie u mnie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.