='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 25 listopada 2015

JAK UJARZMIĆ KOŃCÓWKI? JEDWAB W PŁYNIE DO WŁOSÓW (Z PROTEINAMI, ODŻYWKA), BIOVAX SILK, L'BIOTICA.

Na pytanie z tytułu posta można odpowiedzieć jednym słowem. -Ściąć. Niestety nie wydaje mi się, że każda kobieta, a szczególnie ta zapuszczająca włosy, chce wykonywać tę czynność bardzo często. Podcinanie jest ważne i sama to zauważyłam, będąc ostatnio u fryzjera po długim czasie. Włosy od razu odżyły. 

Ale jak poprawić stan końców włosów, kiedy już są podcięte, a my nie widzimy dużej potrzeby wizyty w salonie? Warto zabezpieczyć się używając jedwabiu do włosów. To pomoże szczególnie w sytuacjach, kiedy chcemy je prostować, bądź lokować. Łatwiejsze będzie również ich rozczesywanie. Nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania!






"Biovax SILK Jedwab w Płynie to jedwabista kuracja do włosów wymagających troskliwej opieki. Naturalne proteiny jedwabiu, stanowiące główny składnik preparatu, to substancje aktywne, których budowa chemiczna zbliżona jest do protein zawartych we włosach i skórze ludzkiej. Stosowanie naturalnych protein jedwabiu, które po aplikacji wnikają do wnętrza włosa oraz naskórka, pozwala głęboko nawilżyć i zregenerować jego strukturę.

Posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworząc warstwę ochronną na powierzchni włosów i skórze głowy. Zatrzymują naturalną wilgoć, poprawiają rozczesywalność włosów oraz sprawiają, że łatwiej się układają. Naturalne proteiny jedwabiu nadają włosom elastyczność, zdrowy wygląd, miękkość oraz jedwabisty połysk.

Gwarantowane efekty *:

Skuteczna regeneracja zniszczonych włosów.
Jedwabisty połysk i miękkość.
Silne nawilżenie włosów oraz skóry głowy.
Włosy wygładzone, bez efektu siana.
Zamknięcie rozdwojonych końcówek.
Ochrona struktury włosów podczas zabiegów prostowania i lokowania.
* Główne zalety preparatu wskazane przez respondentki w przeprowadzonym badaniu konsumenckim.
BIOVAX ORYGINALNY, BEZPIECZNY BEZ PARABENÓW, SLS, SLES I GLIKOLU! PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM!
Biovax SILK dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo.
Seria Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.
Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Europy Fryzjerstwa Artystycznego.

Nie zawiera substancji drażniących:

bez PARABENÓW,
bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
bez GLICOLU PROPYLENOWEGO.

Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została o naturalne i bezpieczne substancje aktywne.

Historia Firmy:

L’biotica to polski producent dermokosmetyków i kosmeceutyków. Produkty firmy powstają w specjalistycznych laboratoriach, gdzie prowadzi się badania ukierunkowane na tworzenie wysoce skutecznych, naturalnych i bezpiecznych formuł, potwierdzonych testami dermatologicznymi. L'biotica pozyskuje komponenty do swych kosmetyków wyłącznie z krajów Unii Europejskiej i bardzo dba o wysoką jakość surowca. 

SKŁAD: CYCLOPENTASILOXANE (AND) DIMETHICONOL, CYCLOMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, ETHYL ESTER OF HYDROLYZED SILK, ETHOXYDIGLYCOL, PARFUM, PANTHENOL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL"
-produkt dostępny TUTAJ , na stronie etnobazar.pl


Od pierwszego użycia ten produkt jest niezbędnikiem w mojej pielęgnacji włosów. Z natury są proste, więc nie zawsze używam sprzętów do ich układania. Wystarczy właśnie coś takiego, co ujarzmi końcówki, wygładzi włosy i doda im zdrowego blasku. Polecam taki produkt każdemu. Będzie pasował do wszystkich typów włosów. Firma jest solidna, a skład bardzo dobry. 

Wiadomo, że rozdwojonych końcówek nijak nie da się przywrócić do stanu pierwotnego. Można jedynie im trochę pomóc i delikatnie odbudować strukturę. Jedna pompka tego produktu wystarczy na jedno użycie. Mimo iż opakowanie nie jest zatrważająco duże, to produkt jest wydajny i nie narzekam na jego ilość. 








Jestem ciekawa, czy macie swoich ulubieńców w tej kategorii? Znacie ten jedwab?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam jedwab do włosów. Jednak nie wszystkie mi służą. Właśnie kończy mi się mój z Green Pharmacy, więc będę miała ten na uwadze, Będę liczyć, że sprawdzi mi się tak dobrze jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien :D To jeden z lepszych, jakie miałam.

      Usuń
  2. Miałam ten jedwab, byłam z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich kręconych włosach nie zachwycał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Myślałam, że akurat skręt włosa nie ma aż tak dużego znaczenia w przypadku jedwabiu.
      Co w takim razie używasz? ;-)

      Usuń
  4. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego jedwiabiu o naturalnym składzie, myślę, że go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo interesująco :) Na razie mam spory zapas z Farouk'a i CHI, ale ciekawi mnie i Twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie szukałam czegoś na koncówki, bo moje serum z kallosa słaboz daje egzamin. wczoraj w Rossmannie skusilam się na olejek z argan oil, jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.