='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 6 listopada 2015

JAK UŁATWIĆ ROZCZESYWANIE WŁOSÓW? JOANNA JEDWAB, ODŻYWKA W SPRAYU UŁATWIAJĄCA ROZCZESYWANIE.

Zacznę od tego, że nie jestem ekspertem w dziedzinie włosów. Staram się je po prostu odratować po rozjaśnianiu. Z radością stwierdzam, że idzie mi coraz lepiej. Moja pielęgnacja ostatnio się wzbogaca i bardziej dbam o to, co mam na głowie. Olejowanie włosów to już nic obcego. Zanim podjęłam jakiekolwiek kroki w kierunku rzetelniejszej dbałości o moje kłaki, kupiłam tę odżywkę.

 Moją zmorą było rozczesywanie włosów. Teraz wiem, że przyczyną były błędy w samym ich myciu. Nadal pojawiają się jakieś drobne problemy. Metoda mycia OMO, czy też używanie Tangle Teezera również mi pomaga. Lubię sięgać po jedwab w sprayu. Jak się sprawdza w takiej sytuacji? O tym przeczytacie dalej. 







 "Odżywka wygładzająca z serii Jedwab dedykowana jest specjalnie do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskim. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa, nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację. Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Silicone Quaternium-16, Undeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Hydrolyzed Silk, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphentyl Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantdoin, Methylchloroisthiazolinone, Methylisothiazoline, CI 17200."

Zacznę od tej najbardziej przyziemnej rzeczy, a mianowicie zapachu. Jest przyjemny, pachnie jak większość produktów fryzjerskich. Przez to mam wrażenie, że po użyciu tego specyfiku, wychodzę z salonu fryzjerskiego. Nie używam jej w ogromnych ilościach, parę psiknięć i wystarczy. Stosuję ją zarówno wtedy, gdy czuję, że z rozczesywaniem będzie problem oraz wtedy, gdy włosy już są rozczesane, a chcę je jedynie nabłyszczyć. Teraz robotę, jaką jest nabłyszczanie odwalają za mnie oleje, które zamykają łuski włosów. O tym w innej notce. Za to ten jedwab radzi sobie też dobrze. 

Cudów nie działa, ostrzegam. Lubię po niego sięgać, bo szukałam dokładnie takiego czegoś. Spełnia swoje zadanie i o to chodzi. Jeśli macie problem z elektryzowaniem się włosów, to polecam. Poradzi sobie. Moje włosy po tej odżywce są sypkie, gładkie i miękkie w dotyku. Zdaję sobie sprawę, że to efekt wszystkich zabiegów jakie im wykonuję,  ale ten produkt również się do tego przyczynia.




Jeśli polecacie jakieś odżywki/ jedwabie do włosów, które mają spełniać podobne zadanie, to piszcie w komentarzach. Z chęcią się dowiem o czymś nowym.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.