='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 16 października 2015

NOWOŚCI: BIŻUTERIA I NIE TYLKO | LOLITA ACCESSORIES.

Lubicie wpisy z nowościami, więc taki przygotowałam na dzisiaj. Przeglądając w internecie różne inspiracje- głównie biżuterię, natknęłam się na tę marki Lolita Accessories . Szukałam czegoś eleganckiego, ale co da się nosić na co dzień. Jako, że mam tego dość sporo, postanowiłam pokazać tutaj. Może komuś coś ciekawego wpadnie w oko. Tytuł posta taki, a nie inny, bo wśród tych rzeczy pojawiła się też chusta, którą dostałam dodatkowo od tej firmy. Jest bardzo przyjemna, więc na jesień będzie idealna. 

Jeśli chodzi już o samą biżuterię. Jest dobra jakościowo, nie tandetna i lekka, jak to czasami bywa. Zobaczycie tu naszyjniki, kolczyki, bransoletki. Moim ulubieńcem jest naszyjnik, który widzicie na drugim zdjęciu oraz kolczyki z kamieniami. Oczywiście z czasem będą tu publikowane posty z wykorzystaniem tej biżuterii. Jako piękny dodatek do makijażów i nie tylko. Zapraszam do oglądania zdjęć!





















Co Wam najbardziej przypadło du gustu? 

13 komentarzy:

  1. no no piękności, u mnie też lolitowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna biżuteria. najbardziej podoba mi się wisiorek z 2 zdjęcia oraz bransoletki z ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bransoletki są świetne na co dzień ^^ Wisiorek bardzo lubię.

      Usuń
  3. Piękne rzeczy! :) Srocze oczka się zaświeciły :D hehe pierwsze kolczyki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te rzeczy, to też mi się zaświeciły :-)

      Usuń
  4. Enamorada de todos los complementos, sobretodo de los primeros pendientes

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/10/happiness-boutique.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Enamorada de todos los complementos, sobretodo de los primeros pendientes

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/10/happiness-boutique.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje klimaty ale do Ciebie fajnie pasują te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten pierwszy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.