='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 23 września 2015

TOP 5 ULUBIONYCH PRODUKTÓW NA JESIEŃ. VIPERA, LA RIVE, MISS X, DOVE.

Pomyślałam, że będę tutaj wrzucać co jakiś czas posty tego typu. Zawsze można się dowiedzieć o czymś nowym i ciekawym. Sama lubię przeglądać takie posty na blogach. Dzisiaj moi ulubieńcy na jesień. Jasne, jest ich cała masa. Stwierdziłam, że pokażę tylko pięć głównych rzeczy.
 Może tym sposobem Was nie zanudzę. Ten post będzie o tej części bardziej urodowej, kosmetycznej. Jeśli chcecie produkty niekosmetyczne również, to piszcie w komentarzach, a zrobię taki post. Zapraszam do czytania, może coś podpatrzycie interesującego!







 WODA PERFUMOWANA LA RIVE CUTE WOMAN

 Nie jestem mistrzem w opisywaniu zapachów. Tego typu produkty kupuję często. Nie mogę mieć jednego flakonika z markowymi perfumami. Za szybko mnie nudzą. Co robię? Kupuję wszystkie, które mnie zainteresują. Kiedy miałam przyjemność powąchać perfumy Chloe od razu się w nich zakochałam. Uwielbiam ten zapach. Lubię takie słodkie, a czasem kwiatowe i owocowe nuty. Czasami zaszaleję z czymś mocnym, pieprznym, ale to z reguły zimą. Już mówię, czemu nawiązałam do tej znanej marki. Byłam w Biedronce. Ileż tam zawsze ciekawych rzeczy jest. I przypadkiem powąchałam Cute. Identycznie! Zapach jak Chloe. Cena niska. Musiałam kupić. Nie wiem, czy tylko ja lubię takie nuty zapachowe, ale jak dla mnie to jest ulubieniec. Utrzymuje się długo. Polecam powąchać! Ciągle używam, więc jest to mój zapach jesieni.





GUMKI DO WŁOSÓW TYPU INVISIBOBBLE

O tych gumkach do włosów było głośno w sieci. Nowość ta pojawiła się w drogeriach Rossmann. Ja niestety gdzie szukałam, to nie było. W końcu, na jakimś straganie je dopadłam. Nie mam tych oryginałów, ale te które posiadam są bardzo dobre. Minusem jest to, że idealnie mocno nie da się nimi związać włosów w kok. Natomiast plus to fakt, że nie wyrywają włosów i nie pozostawiają śladu wgniecenia na nich. Jesienią jest coraz to chłodniej, więc dobrze włosy jest zabezpieczać. Pod czapką lub związane jakoś przetrwają ten okres. Ostatnio skupiam się na pielęgnacji moich włosów, więc chcę się z nimi obchodzić łagodniej. Takie nietypowe gumki świetnie sobie radzą.





 LAKIER DO PAZNOKCI MISS X NR 15

Latem na moich paznokciach królują pastelowe kolory. W tym czasie z utęsknieniem czekam na jesień. Dlaczego? Bo można spokojnie pomalować swoje paznokcie na głębokie soczyście czerwone i bordowe kolory. To jest najlepsze w tej porze roku. Mani jest elegancki i prosty, a wygląda elegancko. Uwielbiam takie kolory! Zapraszam TUTAJ i TUTAJ , zobaczycie jak się prezentuje na moich paznokciach.





 VIPERA ELITTE MATT MATOWA POMADKA 106 AFRICAN TULIP

Te pomadki marki Vipera są doskonałą wizytówką tej firmy. Bardzo lubię matowe wykończenie na ustach. Odcienie czerwieni i bordo to moje ulubione jesienią. Niestety do szkoły/pracy nie można sobie pozwolić na tak odważne odcienie, ale korzystam kiedy mogę. Idealne maty jak dla mnie. Trzymają się cały dzień! Od rana, kilka godzin, z jedzeniem i piciem. Pigment jest mocny, dzięki temu pomadki są wydajne. Ja mam trzy z tej serii, ale kupię więcej, bo jestem zachwycona. Powiem więcej, lubię je bardziej niż kultowe maty od Golden Rose. Vipera się dłużej utrzymuje. Jesienią to świetna opcja, bo wilgoć i deszcz lubią płatać figle. Jeśli jeszcze nie macie tych pomadek, to koniecznie wypróbujcie. Post z recenzją TUTAJ.






DOVE ESSENTIAL HAND CREAM DEEP CARE COMPLEX

Największą zmorą zimnych jesiennych dni jest właśnie temperatura i wiatr. Często wychodzę na zewnątrz. Bez rękawiczek. Bawiąc się z moim psem w niepogodę ciężko utrzymać nawilżoną i miękką skórę rąk. Z pomocą przychodzą mi kremy do rąk. Muszę często smarować ich zewnętrzną część. Dove to ostatnio mój ulubieniec. Dobrze nawilża i nie zostawia tłustego filmu na dłoniach. Gdyby nie te kremy, pewnie skóra by mi zaczęła odpadać. Polecam więc ten nawilżacz.



Koniecznie dajcie znać, czy chcecie jesiennych niekosmetycznych ulubieńców. Jestem ciekawa, czy przeczytałyście tutaj o czymś nowym? Jakie jest Wasze top 5 produktów jesienią?

27 komentarzy:

  1. Znam krem Dove, całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to mój niezbędnik w jesienne dni, Dove odkryłam stosunkowo niedawno, sprawdza się ;-)

      Usuń
  2. La Rive lubię - tego zapachu nie znam ale ogólnie mają dobrze zrobione zapachy.
    A właściciel La Rive założył też inną firmę, która działa w MLM - te odpowiedniki są nieco droższe ale niesamowicie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nawet nie wiedziałam, ale z chęcią poszukam kolejnych zapachów. ;-)

      Usuń
  3. Świetny kolor pomadki! Gdzie zaopatrujesz się w kosmetyki firmy Vipera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jest drogeria Damiani, gdzie dostępny jest cały asortyment tej marki ;-)

      Usuń
  4. Musze kupic te magiczne gumeczki do wlosow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj i podziel się wrażeniami :-D

      Usuń
  5. Uwielbiam zapachy La Rive :). U mnie długo się utrzymują, ostatnio kupiłam kolejne dwa zapachy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się rozejrzeć za kolejnymi, bo ten jest świetny ;-)

      Usuń
  6. Gumki typu invisi bobble uwielbiam :)) Krem do rąk to ostatnio u mnie podstawa - króluje soap and glory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji go jeszcze przetestować, ale z chęcią wypróbuję ;-)

      Usuń
  7. miałam kiedyś ten krem dove w wersji przeciwstarzeniowej- czerwony i służył dobrze moim dłoniom .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za nim rozejrzeć i wypróbować ;-)

      Usuń
  8. Piękny zegarek i kawałek pięknej torby ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek i torba to tylko tło, ale cieszę się, że się spodobały ^^

      Usuń
  9. kremy z Dove bardzo lubię. w ubiegłym roku miałam specjalną wersję zimową, fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nawet nie wiedziałam, że taka była dostępna! :-)

      Usuń
  10. A ja napisze, że piękne zdjęcia : ]

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne zdjęcia <3 kolory typowo jesienne, aa i widze te słuchawki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Jesień jednak rządzi się swoimi prawami. Słuchawki się przydadzą na pewno :-D

      Usuń
  12. Kolor pomadki świetny - taki odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka i lakier świetnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.