='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 8 września 2015

SESJA: MAKIJAŻ NA ZAKOŃCZENIE WAKACJI.

Wakacje przeleciały w mgnieniu oka. Co prawa, mi pozostał jeszcze prawie miesiąc, ale wiem, że większość musi się już męczyć. To nic strasznego. Można to potraktować jako nowy początek. Pamiętam, że zawsze we wrześniu miałam największe chęci i energię do nauki. Czasami taki kop się przyda. Nie trzeba się smucić z tego powodu. Jestem pewna, że wiele osób ma tak jak ja. Im więcej obowiązków na głowie, tym sprawniej się działa. Mniejsza z tym. 

Dzisiaj taka dziewczęca i delikatna wersja makijażu, nawet na co dzień. Na ustach pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 07. Na powiekach cienie z Oh So Special Sleeka. Reszta jak zwykle. Zdjęcia wykonała moja  siostra Natalia, na której bloga zapraszam TUTAJ . Sama bawiłam się z obróbką. Mam nadzieję, że da się to oglądać. Z stek zdjęć wybrałam poniższe, ale jakoś przebrniecie do końca. Co do włosów, to był efekt tymczasowy. Zrobiony pudrem koloryzującym z essence.






























To już wszystko. Dajcie znać, czy lubicie taki delikatny makijaż. Co myślicie?

Pozdrawiam
Martyna

16 komentarzy:

  1. Jaki piękny makijaż <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jak najbardziej na plus! :) Mnie jednak bardziej interesowały zdjęcia całościowe. Świetna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo 'makijaż' w nagłówku to tylko przykrywka, żeby podpiąć pod tematykę bloga :D haha
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że na jasnych włosach ten puder robi niezłą furorę :D U mnie ledwo końcówki podkreśla a u Ciebie niczym nowy kolor włosów :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mocno trzeć tym po włosach. Siostra miała trochę roboty. Poza tym wszystkie ubrania różowe były :P

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia i wspaniale na nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny makijaż, podkreślający pięknie Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taki delikatny lepszy od bardzo mocnego :) Dziękuję!

      Usuń
  6. Pięknie się wkomponowałaś w pogodę :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.