='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 3 września 2015

PROSTY SPOSÓB NA EFEKTOWNY MANICURE. GLITTERY BORN PRETTY STORE, GOLDEN ROSE RICH COLOR 67, MISS X.

Jak samemu zrobić ciekawy manicure? Według mnie jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie sypkich glitterów/ broktatu. Dwa paznokcie pomalowane lakierami w kolorze naszego świecidełka, a reszta w odcieniu neutralnym. Może być pastelowy, albo mocny. Wszystko zależy od upodobań. Jak takie coś wykonać? Wystarczy świeżo pomalowany paznokieć zanurzyć w słoiczku z glitterem. Następnie delikatnie wklepać produkt, a nadmiar strzepnąć za pomocą pędzelka do cieni lub paznokci. Na koniec nałożyć top coat. Ja wybrałam takie połączenie kolorystyczne. Myślę, że jest to fajna alternatywa dla kobiet, które samodzielnie chcą uczynić swój mani interesującym.

Użyłam lakierów Miss X w srebrnym odcieniu, Golden Rose Rich Color 67, jako top coat Eveline. Glittery wykorzystuję także do makijażu, ale w niecodziennych projektach. Świetnie się spisują. Dostaniecie je TUTAJ (bornprettystore.com) w zakładce Nail Art . Z kodem widocznym na prawym pasku bocznym macie 10% zniżki. Taki mani trzymać się będzie długo, nic nie odpada. Z góry mówię, że nie trzeba się tak męczyć ze zmywaniem. Wystarczy dłużej przytrzymać wacik ze zmywaczem, bądź owinąć końce palców folią aluminiową i nasączoną watą.









Dajcie znać, czy próbowałyście tak ozdabiać swoje paznokcie. Jestem ciekawa, czy podoba Wam się ten efekt?

31 komentarzy:

  1. cudo! ja jednak w kwestii paznokci jestem strasznym leniem i albo ich nie maluje wcale albo zrobię sobie żele i mam na miesiąc z głowy, jednak ostatnio mam ciągle nie pomalowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie miałam paznokci żelowych ani hybryd, nie umiem się przekonać.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ten sposób w takim razie :)

      Usuń
  4. Proste sposoby są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam sobie paznokcie z różnymi brokatami itp :) Efekty fajne, ale trwałość niestety bardzo mnie zawodziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki top coat nakładałaś? U mnie przy pracach domowych, myciu, sprzątaniu, itp. paznokcie wytrzymują spokojnie 6 dni ;)

      Usuń
  6. Nie używałam nigdy brokatow do paznokci, najpierw zajmę się regeneracja moich rozwojowych końcówek a potem będę próbować z brokatami; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regenerować można odżywką jako warstwa ochronna pod lakier. A rozdwojenie najlepiej spiłować drewnianym pilniczkiem ;) Mi to zawsze pomaga, bo moje paznokcie do idealnych nie należą ;)

      Usuń
  7. Śliczne pazurki. Piękny efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wypróbować :D

      Usuń
  8. śliczny, uwielbiam manicure z dodatkiem brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama, jak widzę :D Dzięki!

      Usuń
  9. Cudownie wyglądają, lubię takie kolory :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio spodobały mi się pastele :D

      Usuń
  10. Manicure wyglada cudownie. Z opisu wynika, ze wykonanie nie jest skomplikowane. Musze sprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest banalne, więc warto wypróbować :D

      Usuń
  11. wow, nie wpadłabym na to że paznokcie wykonane są w ten sposób. ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt przypomina wykończenie z lakierów piaskowych. Trzeba kombinować ;)

      Usuń
  12. Świetnie prezentują się paznokcie z wykonaniem tego manicure;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie śliczne paznokcie!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny efekt a i kolorki brokatów rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Też lubię akcent w formie brokatowego lakieru na pojedynczych paznokciach, ale teraz chcę się przestawić na hybrydy, bo zwyczajne lakiery trzymają się u mnie zdecydowanie za krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy przetrwają zdecydowanie dłużej. Boję się jednak ciągłej monotonni na paznokciach, stąd często zmieniam :D

      Usuń
  16. a ja się zastanawiałam czy całego box-a zamawiać :) dopiero co dostałąm swoje zamowienie z BPS ale wiem,że jestem oczarowana i zdecydowanie jeszcze skuszę się na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam kilkanaście rzeczy z tego sklepu. Jak na tę odległość to przesyłka idzie sprawnie. Niektóre produkty mnie zawiodły, ale myślę, że takie sytuacje zdarzają się zawsze ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.