='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 6 września 2015

POMADKA W KREDCE COSMEPICK LIP PENCIL: CHIC 01

Już od jakiegoś czasu używam pomadki w kredce z Cosmepick, która jest w kolorze idealnym na co dzień. Wiem, że nie każda kobieta lubi mocno podkreślone usta. Nie wszyscy lubią też typowy mat, albo błyszczyk na ustach. Z fajnym rozwiązaniem idzie firma wspomniana powyżej. Połączenie tych obu rzeczy, czemu nie? Z powodzeniem może towarzyszyć w torebce do codziennego użytku, jak i na większe wyjścia. Jesteście ciekawe, czy kosmetyk się sprawdza? Czytajcie dalej.







Zacznę od tego, co widać już na zdjęciach. Opakowanie prezentuje się elegancko. Podoba mi się ten prosty design. Dzięki temu produkt wygląda na kosmetyk z wysokiej półki, w całkiem przystępnej cenie. Do wyboru są cztery kolory. Dla mnie każdy z nich wygląda ładnie i z chęcią wypróbowałabym inne odcienie. Ten nada się idealnie na co dzień. Dla dziewczyn, które wybierają prosty makijaż i boją się eksperymentować z wyzywającymi kolorami, będzie jak znalazł. Pomadkę mogę polecić do mocniejszego makijażu oka. Ładnie zrównoważy ciemne smoky na powiekach.

 Ten  kosmetyk to coś pomiędzy pomadką, a błyszczykiem. Kolor jest matowy, ale wykończenie nie. Zaskakująco dobra jest pigmentacja. Jak widać na zdjęciach, mimo jasnego odcienia, dobrze się prezentuje. Trwałość jest bardzo dobra. Nie muszę poprawiać makijażu ust, gdy jestem poza domem, ponieważ tego nie wymaga. Mam usta z tendencją do przesuszania się. Nawilżający produkt, jakim jest ta kredka, świetnie uporał się z suchymi skórkami. Wygląda dziewczęco i naturalnie. Ciężko mi było znaleźć właśnie coś takiego. Z łatwością można tę kredkę wysunąć z opakowania, za pomocą srebrnej końcówki. Wydajność zasługuje na pochwałę. Produkt jest wart uwagi. Pomadkę możecie kupić TUTAJ




Jeśli miałyście styczność z produktami marki Cosmepick to dajcie znać. Lubicie takie odcienie na ustach? Macie swoje ulubione pomadki na co dzień?

18 komentarzy:

  1. przyjemny kolorek, o marce już słyszałam trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zainteresował Cię jakiś konkretny produkt? :D

      Usuń
  2. Podoba mi się kolor i efekt na ustach. Ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D Męczę tę pomadkę ostatnio codziennie!

      Usuń
  4. Ostatnio się przekonuje do kredek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardziej pomadka, z tym że w postaci dużej kredki ;)

      Usuń
  5. Od firmy mam peeling i balsam. Bardzo ciekawi mnie taka szminka w kredce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować coś z ich produktów do pielęgnacji :D

      Usuń
  6. uwielbiam kredki! jednak jestem zwolenniczką matowego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie typowe maty zbyt przesuszają usta i jesienią nie wygląda to estetycznie. Oba wykończenia mają swój urok :3

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.