='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 14 września 2015

ODCIENIE BRĄZU NA POWIEKACH, OMBRE LIPS W WERSJI NUDE. MAKIJAŻ INSPIROWANY: RIHANNA GRAMMY 2015.

Kolejny makijaż. Lubię nosić brązowe odcienie. Takie głównie królują na moich powiekach. Nie jest to makijaż identyczny, jaki posiadała Rihanna na Grammy 2015, bo troszkę go zmodyfikowałam. Mój jest nieco mocniejszy. Z racji tego, że mam opadające powieki, brąz użyty na górnej powiece jest bardziej wyrazisty. Usta również zrobiłam w nieco innej wersji. Nie mam tak pełnych warg, jak Rihanna, więc zastosowałam jeden trik. Ombre lips w wersji nude. Na całość nałożyłam kredkę z Golden Rose matową, a na środkową część matowy błyszczyk z essence. Dało to efekt większych i pełniejszych ust. Zamiast tego można po prostu pomalować usta nawilżającą pomadką w odcieniu beżowym.

 W czasie robienia tego makijażu byłam dość mocno opalona, dlatego podkład to najciemniejszy odcień z Eveline Argan Oil. Na brwiach zestaw do podkreślania brwi z Pierre Rene. Makijaż oczu wykonany cieniami Vipera. Zapraszam do oglądania zdjęć!












I to już wszystko. Dodam, że na paznokciach mam lakier BeBeauty, który świetnie się sprawdza na co dzień. Dajcie znać co sądzicie. Lubicie makijaże w brązach?

28 komentarzy:

  1. Wow! It's beauty :)

    welcome to my new post about...

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/2015/09/sky-blue-jacket-white-lace.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie wyszedł Ci ten makijaż! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Daleko mi do ideału, ale staram się, dzięki ;-)

      Usuń
  4. Zdecydowanie wolę Twoją wersję niż oryginał :)
    Masz piękną, nietuzinikową urodę!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję bardzo! ;-)

      Usuń
  5. Cudownie!zazdroszczę takiej niespotykanej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć przecież. Dziękuję ;*

      Usuń
  6. makijaż świetny, rewelacyjnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy chyba najlepsze! Dziękuję :D

      Usuń
  7. ja brąz używam na co dzień:) mój ulubiony odcień makijażu:0

    OdpowiedzUsuń
  8. i love that makeup,its so pretty
    very beautiful

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie odwzorowany trafna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaki łatwy w wykonaniu :D Dzięki!

      Usuń
  10. Makijaż wygląda lepiej jak u Riri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma perfekcyjny, ja jestem amatorem XD Ale dziękuję ;-)

      Usuń
  11. Piękny makijaż :)! I jaka Ty jesteś opalona... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. *Byłam ;-) Niestety mimo moich starań, słońce mnie dopadło ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.