='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 26 września 2015

MANICURE INSPIROWANY: KYLIE JENNER. PROSTY SPOSÓB NA INTERESUJĄCE PAZNOKCIE.

Przeglądając w sieci inspiracje paznokciowe, natknęłam się na mani od Kylie Jenner. Dziewczyna ma zawsze ciekawie pomalowane paznokcie, prawdopodobnie sztuczne, ale ładne. Spodobał mi się ten wzór. Małe przezroczyste trójkąciki. 

Trochę zmodyfikowałam wersję pierwotną. Mój kształt bardziej przypomina migdałki, niż kwadraty. Dodatkowo dwa paznokcie pomalowałam złotym lakierem piaskowym z Golden Rose. Ta piękna biel jest również z tej firmy. Do wykonania takiego wzorku można przykleić kawałek taśmy klejącej. Ja jednak zrobiłam to bez pomocy. Ręcznie malowałam wszystko, zaczynając od razu z pustym miejscem w kształcie trójkąta. Może nie wyszło idealnie, ale jak na moje umiejętności, to jest chyba dobrze. Jakoś to wygląda, skórki też nie są zalane (powiedzmy). Zapraszam do oglądania zdjęć!








Inspirowałam się tymi paznokciami Kylie:









Darujcie mi te drobne nierówności. Starałam się, żeby jakoś to wyszło. Dajcie znać, czy podoba Wam się ten wzorek. Lubicie taki mani?

26 komentarzy:

  1. super pazurki! :) Moje są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      Moje do najlepszych nie należą, ale picie naparu z pokrzywy i odżywka pomagają. Malowanie ich to już inna sprawa ^^

      Usuń
  2. Ile warstw białego lakieru nałożyłaś? Ten lakier ma świetne krycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze nałożyłam dwie warstwy ;-)

      Usuń
  3. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*


    śliczne pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu znajdę Twój blog ;-)
      Dzięki!

      Usuń
  4. Twoje paznokcie podobają mi się nawet bardziej od oryginału, są ciekawsze przez to złotko :) No i ślicznie współgrają z miętowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko im do perfekcji jeszcze ;-) Dziękuję za miłe słowa.
      Jesień w końcu, to sweterki muszą być!

      Usuń
  5. Piękne! Ja nawet nie pokusiłabym się o takie trójkąty, mam dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robiłam to dość niezdarnie, trochę cierpliwości i też sobie poradzisz :-)

      Usuń
  6. Ciekawy wzorek i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne ,ale ja bym się męczyła z taką długością,szczególnie w laboratorium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ścięłam na zero, na studiach długie nie przetrwają :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.