='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 1 września 2015

KOSMETYCZNE I PIELĘGNACYJNE- NOWOŚCI

Nieczęsto pojawiają się tutaj posty z nowościami w mojej kosmetyczce. Naprawdę rzadko kiedy kupuję jakieś produkty do makijażu, czy pielęgnacji. Z reguły wybieram stare i sprawdzone produkty. Byłam jednak ciekawa tych rzeczy. Naszło mnie ostatnio na intensywniejszą pielęgnację moich włosów. Ich stan nie jest zadowalający. Chcę, aby trochę podrosły. Kupiłam kilka rzeczy, żeby poprawić to, co zostało zniszczone. Jeśli macie ochotę, to czytajcie dalej.





 GARNIER COLOR NATURALS CREME 6 CIEMNY BLOND

Historia koloryzacji moich włosów jest dość burzliwa. Nie wybierałam odpowiednich dla moich włosów farb, przez co zniszczyłam je mocno. Raz ciemne, raz jasne, potem znów ciemne. No można zwariować. Aktualnie są w kolorze blond z odrostem. Nie jest on tak strasznie widoczny, ponieważ ciemniejszy kolor blondu nałożony od nasady zneutralizował różnicę. Jeśli śledzicie mnie na facebook'u, to wiecie, że planuję dość nietypowe farbowanie. A mianowicie chcę stworzyć efekt ombre, ale nieco krótszego. Tak jak ma np. Samantha z Batalash. Zobaczymy co z tego wyjdzie, oczywiście o pomoc poproszę siostrę, którą traktuję jako domowego fryzjera. Jestem ciekawa, jaki efekt uzyskamy. Kolor farby jest zbliżony do mojego naturalnego, więc nie będzie takiego kłopotu. Na razie poczekam i może pod koniec września będziemy działać. Farbę z tej właśnie serii już miałam, jest najlepsza dla moich włosów. Z czasem może się wypłukiwać, ale kondycji włosa nie niszczy.






 JANTAR ODŻYWKA Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU

Gdzie nie zapytałam o produkt poprawiający kondycję włosów i ich przyrost zawsze słyszałam, czy próbowałam wcierki Jantar. Jak na mnie przystało, nie chciałam wierzyć, że jakaś wcierka pomoże moim włosom. Od roku zapuszczam, ale efekt nie jest taki jaki chcę. Przyznam, że użyłam jej już parę razy i jestem pod wrażeniem. Nie chcę więcej mówić, bo o tym przeczytacie w recenzji.




 

 JOANNA JEDWAB SILK, ODŻYWKA W SPRAYU UŁATWIAJĄCA ROZCZESYWANIE

Po rozmowie z panią z mojej lokalnej drogerii, gdzie zaopatruję się w produkty do pielęgnacji włosów, wybrałam ten jedwab. Poszukiwałam czegoś, co ogarnie moje włosy po umyciu, czegoś wygładzającego. Przesuszenie jest widoczne, więc sięgam po ten jedwab. Na recenzję jest za wcześnie, aczkolwiek spisuje się dobrze.




 KALLOS OMEGA-6, MAKADAMIA OIL

W tej samej drogerii wybierałam maskę do włosów. Kallos sobie chwalę. Chciałam czegoś nowego. Polecono mi tę maskę. To moje odkrycie sezonu. Tutaj też się powstrzymam z opinią. Zdradzę jednak, że niesamowicie wygładza mi włosy. Mam zamiar zakupić inne wersje, żeby sprawdzić czy są tak samo dobre.




 PALETA 10 CIENI DO POWIEK MYG BORN PRETTY

Tą paletkę zamówiłam z ciekawości na stronie sklepu Born Pretty. Przyszła zadziwiająco szybko, jak na sklep z daleka. Kolory są ładne, paleta solidna. Ma lusterko i aplikator. Cienie raz użyłam, więcej o nich i makijaż wkrótce.






 GOLDEN ROSE VISION LIPSTICK 107

Te pomadki zapewne już dobrze znacie. To moja druga z tej serii. Po zobaczeniu tego koloru musiałam ją kupić. Na jesień idealny. Już nie mogę się doczekać, żeby malować usta i paznokcie na te wszystkie ciemne kolory. Za to lubię jesień. Pomadka się sprawdza, a niedługo będziecie mogły przeczytać o niej nieco więcej.





 COSMEPICK LIP PENCIL 1

Ta firma nie była mi wcześniej znana, na pewno obiło mi się o uszy. Byłam ciekawa, jak ich produkty do makijażu się u mnie sprawdzą. Mam ocień bardzo naturalny, na co dzień świetny. Używam jej już jakiś czas, ale chciałam już teraz Wam o niej powiedzieć. Dostępna TUTAJ





 COSMEPICK VOLUME LASH CZARNY TUSZ POGRUBIAJĄCY RZĘSY

Lubię tusze z wygiętą szczoteczką, więc i ten musiał się znaleźć w mojej kolekcji. Czy jest dobry na co dzień, jak sprawuje się na rzęsach? Tego właśnie dowiecie się za niedługo. Jestem ciekawa, czy znacie tę markę i co o niej myślicie. Dostać go można TUTAJ







Jestem ciekawa, czy wypatrzyłyście coś interesującego. Może macie któreś z tych produktów?

Zapraszam na mojego Instagrama TUTAJ
http://www.intagme.com/martyna_lip/

25 komentarzy:

  1. Wcierkę Jantar mam i ja, ale moja regularność w jej stosowaniu niestety pozostawia wiele do życzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie idzie całkiem dobrze, więc jestem ciekawa jak się spisze :D

      Usuń
  2. Farbę Garniel lubię, a na opinię o masce chętnie poczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem pod wrażeniem, zobaczymy jak dalej pójdzie :D

      Usuń
  3. Musze zadbać trochę o swoje włosy i dzięki Tobie wiem jakim produktom się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio próbuję je przywrócić do dawnej postaci, cieszę się, że post jest pomocny :D

      Usuń
  4. Jantar i Kallos uratowały moje włosy :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mojej kosmetyczki też ostatnio wpadła nowa pomadka z Golden Rose z tej serii Vision, ale ja wybrałam odcień 116 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym z chęcią wszystkie wykupiła :D Każdy odcień jest śliczny!

      Usuń
  6. fajne nowości, na pewno wypróbuję tą wersję kallosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak się będzie sprawdzał :D

      Usuń
  7. Kallos najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej dodać recenzję :-)

      Usuń
  8. Jantar bardzo lubię, a pomadki z GR są dla mnie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka z Golden rose mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja natomiast uwielbiam nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jantar i Kallos Cherry mam i baaardzo lubię :) z resztą się nie spotkałam ale bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Farbowałam dawniej włosy są farbą i bardzo mi je wysuszyła. Próbowałaś farbować Lorealem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to już zależy od typu włosów. Ta farba nawet poprawia mi ich strukturę, zauważyłam to przy poprzednich farbowaniach. Akurat Loreala nie miałam, bo po co, skoro ta się dobrze sprawuje :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.