='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 28 września 2015

DZIEWCZĘCY MAKIJAŻ NA SŁONECZNE DNI

Uwielbiam prosty makijaż z dodatkiem jakiegoś kolorowego akcentu. Tym razem przedstawiam Wam moją propozycję makijażu na słoneczne dni. Jest bardzo dziewczęcy i dobrze podkreśla urodę. Makijaż oka jest dość prosty i nie wymaga specjalnych umiejętności. Połączenie odcieni brązu na górnej powiece, z nieco mocniejszym brązem na dolnej. Do tego rozświetlony wewnętrzny kącik, który przyciąga spojrzenie. Kolorowym akcentem jest fioletowy cień sypki. Podkreśla on kolor tęczówki. Makijaż oka wykonany w większości paletką Sleek Au Naturel. W ciepłe dni używam minimalistycznej ilości podkładu i wybieram ten lekki. Tutaj akurat BB Vipera. Wiem, mam piegi, które ciężko zakryć, ale mnie się one podobają. Myślę, że dodają uroku. Żeby cały makijaż był młodzieńczy i świeży warto użyć rozświetlacza. Ja wybrałam Makeup Revolution w odcieniu Golden Lights, który ma piękny złotawy odcień. Całość dopełniłam pomadką Vipera w pięknym i soczystym pomarańczowym odcieniu. Zapraszam do oglądania zdjęć.













Dajcie znać co myślicie. Lubicie ten typ makijażu?

Pozdrawiam
Martyna

19 komentarzy:

  1. Fajny świetlisty makijaż, sama miałam chęć na ten rozświetlacz MUR, ale dla mnie był za żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      Ja właśnie szukałam czegoś złotego do letniej opalenizny, wszystko inne było zbyt białe :/

      Usuń
  2. Bardzo ładny! A kolor szminki cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych ;-)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. O jak slicznie! :) Kocham pomarancz na ustach, wciaz probuje znalezc idealny odcien! :)

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;-)
      W takim razie wypróbuj ten pomarańcz z Vipery, jak dla mnie nr 1!

      Usuń
  4. Bardzo lubię kolorowe kreski w makijażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba nieco urozmaicenia ;-)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękny odcień na ustach, uwielbiam takie intensywne kolory :)

      Usuń
  6. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny makijaż, dodatkowo zachwycasz urodą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.