='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 10 września 2015

CZARNY TUSZ POGRUBIAJĄCY RZĘSY COSMEPICK MASCARA VOLUME LASHES + DELIKATNY MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ.

Mam dwa ulubione typy tuszy do rzęs. Pierwszy z nich to czarny tusz, w którym szczoteczka jest silikonowa. Drugi to tusz, w którym szczoteczka jest z włosia syntetycznego, ale jej kształt przypomina łuk. Co dają mi takie maskary? Wydłużają i podkręcają rzęsy. Na co dzień nie mam czasu, żeby bawić się w używanie zalotki, bądź szczoteczki grubszej. Zawsze się pobrudzę. Moje rzęsy są dość liche, więc staram się je ratować. Z pomocą przychodzą mi kosmetyki takie, jak ten tusz, o którym przeczytacie dalej. 

Zobaczycie też bardzo łatwy makijaż na co dzień, w którym główne skrzypce grają kosmetyki Cosmepick, czyli tusz i pomadka w kredce.






Jak większość kosmetyków tej marki, podoba mi się opakowanie. Niby nic, a od razu przyciąga uwagę. Szczoteczka jest taka, jak widzicie na zdjęciu. Mnie to odpowiada. Moje rzęsy są dość rzadkie i krótkie. Mało który tusz cokolwiek z nimi może zrobić. Na co dzień używam tego cacka z Cosmepick. Ładnie rozdziela rzęsy. Nie wygląda to sztucznie i tandetnie. Makijaż nabiera uroku i dodaje kobiecości. 

Na co dzień idealnie. Jedna warstwa tuszu mi odpowiada. Efekt również. Wiem, że są fanki bardzo grubych rzęs, aczkolwiek, ja wolę takie. Jestem pewna, że niejednej z Was przypadłby do gustu. Podkręci rzęsy i doprowadzi je do porządku. Zaletą jest to, że cały dzień trzyma się na swoim miejscu. Nie osypuje się z czasem.  Tusz dostępny TUTAJ






 Post z recenzją pomadki w kredce TUTAJ . Poniżej wyżej wspomniany makijaż.




Co sądzicie o takich tuszach do rzęs? Odpowiada Wam taki makijaż na co dzień?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie odpowiada takie właśnie podkreślenie :D

      Usuń
  2. Ja najczęściej sięgam po silikonowe szczoteczki, ale ta daje ładny efekt. Wychodzi na to, że słabe rzęsy nie tylko silikonowymi tuszami można fajnie podkreślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! U mnie się sprawdzają silikonowe albo właśnie takie ze szczoteczką zagiętą. Podoba mi się to, jak ten je podkreślił. :-)

      Usuń
  3. bardzo ładny makijaż, a tusz daje super efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pozytywnie zaskoczona, dzięki ;)

      Usuń
  4. Na co dzień jak najbardziej taki efekt rzęs mi odpowiada . Jest naturalnie , delikatnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię sklejonych i bardzo intensywnie podkreślonych rzęs, więc też jestem na TAK ;-)

      Usuń
  5. Fajny efekt daje na Twoich rzęsach ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.