='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 8 sierpnia 2015

** ZESTAW 5 PĘDZLI DO MAKIJAŻU, BORN PRETTY STORE **

Nie zawsze tanie znaczy złe. Tak jest w przypadku tych pędzli ze sklepu Born Pretty Store , które zamówiłam już dawno temu. Dzisiaj chcę się podzielić z Wami opinią na ich temat, zapraszam do dalszego czytania!








Jestem pozytywnie zaskoczona jakością tych pędzelków. Służą mi głównie do nakładania cieni i oczywiście ich rozcierania. Dla początkujących- zestaw świetny. Rączka jest stabilna i dobrze się nią pracuje. Włoski nie wypadają, może tylko sporadycznie. Nie tracą swojego koloru, nawet przy częstych myciach. Są i pędzelki kuleczkowe i skośne puchacze. Każdy mi się przydaje. Są mięciutkie i miło się nimi działa na powiece. Ten zakup akurat był wart swych pieniędzy i polecam każdemu ;)
Możecie je dostać tutaj (bornprettystore.com), z tą zniżką jest jeszcze taniej:


http://www.bornprettystore.com/5pcs-sell-purple-hair-makeup-brush-cosmetic-brush-p-13369.html










I to wszytko. Jestem ciekawa, czy któraś z Was ma te pędzelki. Dajcie znać w komentarzach ;)

Pozdrawiam
Martyna






3 komentarze:

  1. nie znam tych pędzelkow, wyglądają bardzo ładnie :).
    U mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają i znów pokusa;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.