='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 15 sierpnia 2015

SOCZYŚCIE NEONOWY MANI NA LATO

Mam dla Was szybką propozycję mani w sam raz na wakacje. Nie gustuję w wielu kolorach lakierów do paznokci. Ostatnio jednak znudziły mi się ciągle te same kolory. Wróciłam do tego ślicznego neonu z AllePaznkocie, który już pojawił się na blogu jakiś czas temu. Lakier ten jest matowy, ja nałożyłam na niego warstwę top coat'u z Sally Hansen, dzięki czemu efekt końcowy przypomina hybrydę. Bardzo pasuje do opalenizny i lubię go na swoich dłoniach. Może tym postem zainspiruję którąś z Was do sięgnięcia po odrobinę koloru!











Jeśli chcecie wiedzieć, jak lakier wygląda w wersji matowej, zapraszam TUTAJ.
Dajcie znać, czy w lato również wybieracie bardziej szalone kolorki!

Pozdrawiam
Martyna

21 komentarzy:

  1. W wakacje uwielbiam szaleć z kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo lubię pomarańcz. W tak wesołej odsłonie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie inne odcienie pomarańczu nie przekonują :/ tylko taki neon jeszcze pasuje

      Usuń
  3. oj uwielbiam ten kolor! w zeszłym miesiącu nosiłam taką hybrydkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy mnie kuszą od jakiegoś czasu ^^

      Usuń
  4. Cudowny kolor <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie! :) Zdecydowanie wole blyszczacy!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.