='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

** PALETKA 32 POMADEK/ BŁYSZCZYKÓW BORN PRETTY STORE **

Mieliście kiedyś tak, że po wielkich oczekiwaniach w stosunku do danego kosmetyku, okazał się on totalną porażką? Ja tak miałam, nie raz, nie dwa. Kupiłam sobie paletę pomadek/ błyszczyków z Born Pretty Store. Cena taka dość atrakcyjna. Kolorki ciekawe, szczególnie dla mnie, bo lubię czasami poszaleć. I co ja o niej myślę? Pewnie się domyślacie. Czytając dalej dowiecie się mojej opinii na temat tego produktu. ;)






Zaznaczam od razu, że tak ubrudzona paletka już do mnie dotarła. Zacznę od tego, że opakowanie jest lekkie, plastikowe i tandetne. Jeśli macie dość żwawe ruchy, to rozwalicie ten kosmetyk przy pierwszym podejściu. Istnieją szanse, że po prostu sama się połamie. No cóż. Niektóre kolorki są całkiem przyjemne. Na ustach przypominają jakościowo Eliksiry z Wibo. Reszta, jaką jest znaczna większość, jest po prostu słaba. Pigmentacja na niskim poziomie. Bardziej błyszczyki niż pomadki. Te z brokatem/ perłowe są już kompletnie do kitu. Nie będę Was oszukiwać. Produkt jest dość tandetny i tyle. Jeśli jednak lubicie takie delikatne nawilżacze do ust, to oczywiście polubicie i tę paletkę. To jest tylko moja opinia. Nie każdy musi lubić to samo. Jeśli macie ochotę na tę paletkę, to zapraszam tutaj ( bornprettystore.com).






http://www.bornprettystore.com/colors-gorgeous-professional-lipstick-gloss-palette-p-12052.html


I to by było na tyle. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się prezentują na ustach to wpadajcie tutaj. Dajcie znać, czy lubicie takie palety z wieloma odcieniami?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Szkoda że paletka się nie spisała a zapowiadała się na całkiem fajną

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam... i mam takie same zdanie o niej. Jasne są jeszcze okej, ale im ciemniejsze tym aplikacja mija się z celem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobić .. człowiek uczy się na błędach :P

      Usuń
  3. Nie moje kolory, nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tutaj jest prawie każdy, ale niestety niezbyt dobra jakość ;)

      Usuń
  4. Ja wolę zwykłe szminki. Ta paletka w ogóle mnie nie przekonuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie radzę po nią sięgać w takim wypadku ;)

      Usuń
  5. No cóż, chińszczyzna to chińszczyzna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm no nie wiem co napisać, nie korzystam z błyszczyków a z pomadek czasami. Szkoda, że jednak kazała się tandetna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest tak, że coś z ich sklepu mnie zachwyci- a czasami dobije XD

      Usuń
  7. Szkoda, że tak słabo wypadła bo uwielbiam takie palety z kosmetykami do ust ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.