='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 19 sierpnia 2015

KLASYCZNY MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ

Dzisiaj taki szybki post. Klasyka idealna na większość okazji. Czerwone usta również lubię. Nie nadadzą się na każdą okazję oczywiście. Jednak przyciągają wzrok i dodają pewności siebie. Ta pomadka to akurat Wibo mat. Cienie ze Sleek Au naturel. Eyeliner Pierre Rene. Jeśli są jakieś pytania, to w komentarzach piszcie. Zapraszam do oglądania zdjęć.







Tusz, którego użyłam jest kijowy, jak widać. No co zrobić, moje rzęsy są w fatalnej kondycji. Dajcie znać, czy taki typ makijażu się Wam podoba. Jestem ciekawa ;)

Pozdrawiam
Martyna

22 komentarze:

  1. A tam, w tych czasach to nic dziwnego jak ktoś ma na co dzień czerwone usta. Jak dla mnie świetny i taki luźny look :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest zwolennikiem takich pomadek, ale masz rację, dobrze to wygląda ;) Dzięki!

      Usuń
  2. Cudowny makijaż <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska idealna <3 piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuję Ci ta czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna czerwień :D Pasuje Ci :D Ja bardzo lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mocne usta! :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klasyka broni się sama :) Ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, lubię gdy usta są mocno podkreślone

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wibo, całkiem fajnie się spisuje :D

      Usuń
  10. Piękny - takie są najlepsze a nie cudowanie z wyślnymi - sprawdzona klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie na ten temat. Dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.