='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 2 sierpnia 2015

** GĄBECZKA DO MAKIJAŻU BORN PRETTY STORE, CZY WARTO?**

Kiedy składałam zamówienie w sklepie BPS dorzuciłam tam tanią gąbeczkę do makijażu. Fajnie będzie, myślałam. Pomoże mi z podkładem, myślałam. Może zamiennik Beauty Blender'a, myślałam. Źle myślałam. Postu miało nie być, ale chcę po prostu ostrzec, żebyście nie wydawały nawet groszy na takie coś. Dlaczego? Czytajcie dalej ;)






Cóż tu pisać? Gąbeczka jest okropna. Namoczyłam, tak jak być powinno. Stała się tylko ciężka, nie zmieniła swojej objętości, jak to oryginalna wersja ma pęcznieć. Pomijając sam fakt ociekającej wody, gąbka  jest twarda. Ciężko ją zgnieść, więc nakładanie czegokolwiek za jej pomocą jest porażką. Wątpię, że ktoś lubi, jak nakłada mu się podkład za pomocą małego kamienia. Nie lubię, nie używam. ( tutaj macie link do sklepu:bornprettystore.com)







To by było na tyle. Jestem ciekawa, czy również miałyście podobne produkty oraz czy jesteście z nich zadowolone?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Ja mam taką, ale aż tak twarda nie jest :D I ładnie nakłada podkład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się chyba jakiś felerny egzemplarz trafił XD

      Usuń
  2. ooo kurcze, a tak słodko i miekko wygląda :D ja mam dalej taką różową, ze spotkania i jest mega ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż tyle Ci zostało :) ja się nie będę męczyć tą XD

      Usuń
  3. Ja chyba jednak wolę pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu przypadkiem zobaczyłam filmik, gdzie jego autorka prezentuje podobną gąbeczkę, ale ona kosztuje ok.60zł i w filmiku autorka rozcina gąbeczkę, którą używała pół roku. Bardzo ją chwali i rekomenduje.
    Wkleję link do tego filmiku, żeby nie było ;D Może komuś się to przyda hehe :3 https://www.youtube.com/watch?v=Vy8AfwMtPpo
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam właśnie czegoś tańszego, ale jak widać, ciężko znaleźć :/

      Usuń
  5. Ja jestem zakochana w beauty blenderze. Nie szukam zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się przyda do gradientów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze piękne zdjęcia:D A po drugie wygląda jak z kamienia haha :D Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.