='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 11 sierpnia 2015

**EGZOTYCZNY MAKIJAŻ DLA BRĄZOWOOKICH **

Dzisiaj przygotowałam dla Was post z takim makijażem. Pomyślałam, że świetnie nada się dla kobiet brązowookich, bo zieleń dobrze z brązem współgra. Na twarzy mam podkład Eveline, puder Pierre Rene, brązer Lovely, rozświetlacz Makeup Revolution. Brwi podkreślone cieniem z Inglota do brwi, a także żelem z Wibo. Na ustach mam tylko błyszczyk z essence. Na powiekach sypkie pigmenty. I to tyle, zapraszam do oglądania zdjęć!

















I to już wszystko :D Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie takie posty. Co myślicie o tym makijażu, ujdzie?

Pozdrawiam
Martyna

18 komentarzy:

  1. Mega mega mega makijaż! :) I Ty w nim wyglądasz niesamowicie! :) Do zielonych swoich paczadeł też taki bym nosiła :) Lubię zieleń przy zielonej tęczówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! A do Twoich paczadeł to każdy kolor pasuje, co ja poradzę, że mam tylko takie nudne brązowe :D

      Usuń
  2. ślicznotka! meega wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle nad tym pracuję XD kod html śni się po nocach.. Dziękuję ;*

      Usuń
  3. Makijaż bardzo ładny, odważny, ja jednak bym się nie pokusiła na zieleń i wyjście tak na miasto ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nikt nie mówi, że tak się na miasto wychodzi :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. Idealne połączenia kolorystyczne.
    Ps. Ciekawy i ładny blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Cieszy mnie to ;*

      Usuń
  5. bardzo podobnie pomalowałam się jadąc na woodstock i ludzie bez przerwy mnie zaczepiali ;D oczywiscie zeby powiedzieć cos pozytywnego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.