='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 10 lipca 2015

** ORIGINAL SOURCE- LETNIE ORZEŹWIENIE **

Nie tylko letnie. Na pewno nie raz, nie dwa, czuliście znudzenie, byliście zmęczeni. Mała depresja dopada każdego. Powód? Praca, dom, rodzina, trening. Im więcej tym bardziej monotonnie, powiedzą niektórzy. Czasami potrzebujemy kopa, żeby móc ruszyć się z łóżka i wypędzić te ciężkie myśli z naszej głowy. Co jest małe, tanie, naturalne i łatwo dostępne- a może nam pomóc w walce z tym wszystkim? Nic innego, jak produkty Original Source. Prezentuję od razu wszystko, co kiedykolwiek miałam w swoich rękach, tej firmy. Są to miętowy peeling, czekoladowy płyn do kąpieli i mango żel pod prysznic. Jeśli są tutaj weganie, wielbiciele cytrusów i jedzenia, błagam, nie wychodźcie- czytajcie! :D







Mint and Walnut Super Scrub 

 Zacznę od mojego ulubieńca. Gdy czuję zmęczenie po ciężkim dniu, upale, albo treningu, sięgam po tego kolegę. Chłodna mięta idealnie orzeźwia, a drobinki orzecha włoskiego pomaga mi się pozbyć martwego naskórka. Ważne jest to, żeby produkt nie był przechowywany w niskiej temperaturze, bo wtedy gęstnieje i trudno go wydobyć z opakowania. Kosztuje tylko ok. 10 zł, więc warto wypróbować. 

 

 

 

Mango & Macadamia Shower Gel

 Zacznę od wady, jest niezbyt wydajny. Poza tym, widzę same korzyści. Zapach jest śliczny i orzeźwiający. Dobrze spełnia swoje zadanie. Cóż tu więcej pisać, ja lubię.

 

 

 

 

Chocolate & Mint Bath Foam

Ten produkt chyba najmniej przypadł mi do gustu. Owszem, zapach czekoladowo-miętowy jest ciekawy. Ale poza tym, to produkt jest mało wydajny. Jedna kąpiel i już pół opakowania poszło. No cóż, trzeba się z tym pogodzić. Delikatnie nawilża skórę w trakcie kąpieli. Nic więcej nie będę o nim mówić, tego produktu akurat nie kupię ponownie. Polecam fanom czekolady!





Krótko i zwięźle. Jestem ciekawa, czy lubicie te produkty, może macie wśród nich swojego ulubieńca?


Pozdrawiam
Martyna

15 komentarzy:

  1. Ten żel w butelce wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wygląda tak zachęcająco :D

      Usuń
  2. zapachy ich uwielbiam nawet wiecej niz uwielbiam ale szkoda ze są mało wydajne:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie zapachy tych produktów <3
    dusiiiak.blogspot.comj

    OdpowiedzUsuń
  4. mają bardzo ciekawe opakowania, miałam dwie wersje zapachowe, ale były bez szału :/

    OdpowiedzUsuń
  5. probably gel with mango smells delicious!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna zabieram się za zakup czegoś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupujesz ten scrub? Kiedyś go dostałam, ale nigdzie w sprzedaży nie mogę znaleźć.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile się nie mylę, to w Rossmann jest ;)

      Usuń
  8. Opakowania mnie bardzo urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam różową wersję i po samym zapachu chciałam się go napić :P A scruba jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś często używałam produktów z tej firmy. Mają bajeczne zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.