='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 26 lipca 2015

** MAKIJAŻ INSPIROWANY: CARA DELEVINGNE **

Dużo czasu minęło od ostatniego posta tego typu. Dzisiaj to nadrabiam. Pewnie większość z Was zna tę modelkę o niebanalnej urodzie. Jest to Cara Delevingne, której makijaż stał się inspiracją do tego mojego tutaj. Usta w kolorze pomarańczowym odtworzyłam za pomocą pomadki matowej z Vipery. Brwi również wymagały większego nakładu pracy. W tym celu użyłam cienia do brwi z Inglota i eyelinera do brwi z Vipery, w kolorze brązowym. Makijaż oka jest prosty. Na górnej powiece cienie z paletki Danni, na linii wodnej biała kredka z essence, a na niej sypki turkusowy cień. Rzęsy sztuczne Diamond Lashes, pomogły optycznie otworzyć oko. Starałam się konturować twarz właśnie na wzór modelki. Cień brązowy na dolnej powiece nałożyłam w taki sposób, jak wygląda oko modelki. Okolica pod brwią od wewnątrz również została przyciemniona, aby przestrzeń ta się optycznie zmniejszyła. Z konturowaniem nosa podobnie. Jak widzicie, nawet kolor oczu zmieniłam. Nie wiem, nie jestem podobna do Cary, ale chciałam odtworzyć sam makijaż. Czy mi się udało, oceńcie sami ;)















I to już wszystko. Odświeżyłam trochę wygląd bloga, mam nadzieję, że teraz jest bardziej czytelny. Jestem ciekawa, co sądzicie o tym makijażu? Lubicie posty z tej serii? A może macie jakieś pomysły, kto następny?


Pozdrawiam
Martyna




https://instagram.com/martyna_lip/



21 komentarzy:

  1. Na tym głównym zdjęciu wyglądasz tak samo ja Cara, fajny pomysł i super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że choć trochę makijaż przypomina oryginał :D Dzięki!

      Usuń
  2. Mam takie jedno pytanie. Co to za fajny program do zdjęć, którego użyłaś do tego http://1.bp.blogspot.com/-dBdzhDIVAl4/VbQpAnBnw3I/AAAAAAAALq0/NSiPMn8ACMo/s1600/IMG_6344.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym pomogła, ale nie umiem wejść w ten link. Podaj proszę tytuł posta ;)

      Usuń
    2. Ten efekt z niebieskim tłem, z tego posta pod którym teraz pisze komentarz przed ostatnie zdjęcie :)

      Usuń
    3. Jako, że nie mam photoshopa, używam na przemian czterech programów do obróbki jednego zdjęcia. Tak więc to jest robota na wielu płaszczyznach. Najlepiej użyj tutaj PicMonkey i PhotoScape'a ;)

      Usuń
    4. Aha, Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  3. WOW! Genialnie Ci to wyszło! Jesteś bardzo, ale to bardzo do niej podobna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, dziękuję ;) Nie jestem normalnie do niej podobna, to magia makijażu :)

      Usuń
  4. bardzo ładny makijaż i jakie podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jesteś podobna na tych zdjęciach do niej :D Fajne grafiki i w ogóle pomysł na post. Dawno takiego nie robiła i trochę mnie natchnęłaś :D
    Makijaż jak najbardziej należy do tych co robią wrażenie :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D Dzięki siostrzyczko! Coś jeszcze wymyślę ;)

      Usuń
  6. Świetny makeup! :) Nawet jesteś do niej podobna na niektórych fotkach :) I w niebieskich oczach wyglądałabyś meeega! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w tym kolorze oczy wyglądam trochę jak kosmita :D haha! Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.