='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 14 lipca 2015

** MAKIJAŻ DLA BRĄZOWOOKICH **

Tytuł może nieco stereotypowy. Nic innego mi do głowy nie przyszło. Chyba większość się ze mną zgodzi, że brąz i niebieski ładnie do siebie pasują. Ten typ makijażu już pojawiał się tutaj często. Będzie pasował większości kobiet - może niekoniecznie niebieskookim. Zawsze można kombinować z kolorem na dolnej powiece. Na twarz dałam standardowe produkty, o których już wiele razy pisałam. Przejdę więc tylko do oczu. Użyłam mini paletki do smoky eye z essence, sypkiego cienia niebieskiego, brązu z Danni, eyeliner Vipera brązowy, tusz Maybelline. Na brwiach cień z Inglota. Na ustach nude pomadka ze standardowej serii Golden Rose. Zapraszam do oglądania zdjęć! 














Za niedługo chcę Wam pokazać post z serii makijaży inspirowanych. Mam nadzieję, że takie lubicie. 
Jestem ciekawa, czy lubicie takie makijaże jak ten dzisiejszy ;) Co sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. Uwielbiam akcenty na dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu makijaże, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie makijaże, ale mimo brązowej tęczówki nie przepadam za niebieskościami na mojej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, lubię te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ręki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, tutaj makijaż akurat robiony na szybko ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. wyglądasz tak exotic, mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Też dzisiaj miałam kolorową dolną powiekę :) Świetne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakieś urozmaicenie :D Dziękuję :*

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.