='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 9 czerwca 2015

** RECENZJA: PROFESSIONAL MAKEUP LIPSTICK, 15 COLORS PALETTE BORN PRETTY STORE**

Kilka słów o palecie pomadek z Born Pretty Store. Recenzja miała się pojawić dawno, ale zapomniałam o tym. Nie przedłużając, paletę taką można zakupić tylko online na stronie sklepu TUTAJ. Cena to $6,29, więc dość przystępnie, jak za 15 pomadek wewnątrz. Czy jednak warto inwestować w to cudo? Przekonacie się czytając dalej. Zapraszam!



 Opakowanie jest lekkie, łatwe do zabrania ze sobą na jakąś podróż. Mimo lekkości, nie jest tandetne. Zapach pomadek jest znikomy, aczkolwiek podchodzi mi to pod zwykły chemiczny zapach. Nic specjalnego.




Paleta waży 120 g, wymiary następujące: 15.5cm*10cm*1cm. Zacznę od tego, jak pomadki zachowują się na ustach. Są dość gładkie, nawilżają usta. Niestety ich trwałość nie jest rewelacyjna. Nie jestem w stanie stwierdzić, jak długo. Powiem tylko, że trzymają się jak przeciętny błyszczyk. Kolory perłowe są porażką, prawie transparentne. Nie używam ich w ogóle, nie lubię. Jedynie maty się do czegoś mogą nadać, lecz nie jest to szczyt marzeń. Pigmentacja słabiutka. Paleta jest w porządku, ale szału nie ma. Liczyłam na coś więcej. Nie będę Was nakłaniać do zakupu. Chyba lepiej kupić jedną i porządną pomadkę, niż milion średniaków.


Tak jeden z różów prezentuje się na ustach: ( link do tego makijażu TUTAJ )





Jeśli jednak któraś z Was byłaby zainteresowana kupnem to znajdziecie paletkę w zakładce makeu&beuty , na stronie:bornprettystore.com . Mam dla Was kod promocyjny:
http://www.bornprettystore.com/fantastic-colors-professional-makeup-lipstick-gloss-palette-p-11485.html
 Jestem ciekawa, czy lubicie takie palety?

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Mi kolorek na ustach bardzo się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z tych bardziej napigmentowanych :P

      Usuń
  2. szkoda, że takie trochę "niemrawe" te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  3. bright and vibrant colors! paletее cool!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odcienie. Idealna do codziennych makijaży :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.