='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 25 czerwca 2015

** OOTD: STRIPED PANTS, RED LIPS, WHITE BLOUSE, OLDIE ONE**


Przyznam się, że zaniedbałam zakładkę 'moda' na moim blogu. Może to dlatego, że nie czuję się na siłach, by mówić Wam, w co najlepiej się ubrać. To jest zdecydowanie kwestia indywidualna. Tego typu posty są jedynie małą odskocznią od pozostałych pojawiających się tutaj. Zdjęcia, które widzicie poniżej zostały wykonane już jakiś czas temu. Na pewno można się domyślić, po moim innym kolorze włosów tutaj, dodatkowo nie jestem zadowolona z tego jaki wówczas miałam kształt brwi. Ale- postanowiłam to opublikować mimo wszystko, bo zdjęcia są w miarę dobrej jakości i chciałam się trochę nimi pobawić. Może taki strój na co dzień się nie nada, ale wakacje są, a nuż komuś się spodoba. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)














To już wszystko. Uwielbiam spacery i to właśnie na jednym z nich zostały zrobione te zdjęcia. Jestem ciekawa, czy są tutaj fanki spędzania czasu na wolnym powietrzu :D


Pozdrawiam
Martyna

5 komentarzy:

  1. bluzka bardzo mi się podoba, a co do tych legginsów to jakoś nigdy mi się nie podobały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie bój się, to chyba był 2. i ostatni raz, kiedy je miałam na sobie :P

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz w tych leginsach :D
    Śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.