='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 20 czerwca 2015

** ELEGANCKO I DELIKATNIE, MAKIJAŻ DO PRACY/ SZKOŁY **


W końcu mogę ruszyć z postami. Mój laptop jest w miarę sprawny, więc postaram się częściej wstawiać nowe notki. Makijaż, który dzisiaj Wam zaproponuję należy znów do tych bardziej delikatnych. Podoba mi się taka opcja i sprawdza się w większości wypadków. Bez obaw, mam w planach parę postów z bardziej odważnymi makijażami i instrukcjami, jak je zrobić. Nie przedłużając, do wykonania tego makijażu użyłam m.in.: podkład Pierre Rene, puder i zestaw do brwi tej samej marki, bronzer również, rozświetlacz Bell, tusz do rzęs Maybelline, cienie The Balm Nude Tude, eyeliner Vipera, konturówka Lovely. W razie jakichkolwiek pytań, odsyłam do sekcji z komentarzami lub bezpośrednio na maila ;) Dodam jeszcze, że dzień przed zrobieniem tego makijażu robiłam ochładzającą kolor płukankę, więc mają lekko fioletowy odcień, teraz już wszystko jest w normie, na szczęście. Zapraszam do oglądania zdjęć!



















I to już wszystko ;) Dajcie znać, czy lubicie się tak malować.

Pozdrawiam
Martyna

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło. Ja ostatnio makijaż oczu ograniczam tylko do maskary, ale "na wyjścia" maluję się bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień, na szybko, też tylko używam tuszu i gotowe :D to już jest wersja,gdy mam więcej czasu

      Usuń
  2. Ładne, choć przyznam, że mi taki makijaż niestety nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, w takim razie, jaki preferujesz?

      Usuń
  3. Podoba mi taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Sama też takie właśnie preferuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i naturalnie :) Makijaży do pracy i szkoły można znaleźć bardzo dużo na stronach, ale już nie tak często makijaż na rozmowę kwalifikacyjną. Wiadomo, że będzie on też zależał od rodzaju pracy, o którą się ubiegamy. Może kiedyś zaproponowałabyś jakiś make-up na rozmowę kwalifikacyjną? :) Tylko rzucam pomysł, ale to może przydać się wielu kobietom, a Ty na pewno wymyślisz coś fajnego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Myślę, że w przypadku rozmowy kwalifikacyjnej trzeba po prostu zachować minimalizm w makijażu. Pierwsze wrażenie zawsze liczy się najbardziej i to przez nie większość ludzi nas klasyfikuje. Taki delikatny makijaż sprawdzi się i na taką okazję, więc myślę, że spokojnie można go podpiąć pod ten temat. Oczywiście, mogę zawsze zrobić jakiś post dodatkowy o tej tematyce :*

      Usuń
  6. ładnie wyglądasz, ale ja do pracy, szkoły raczej wybieram maty
    bardziej klasycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tak zmatowionej twarzy odrobina blasku doda tylko świeżości. Aczkolwiek w przypadku konkretnych wymogów uczelni, bądź też pracy, stawiałabym po prostu na samo umalowanie rzęs ( w przypadku makijażu oka). Wszystko już zależy od tego, jakie są panujące standardy, jaka to praca.

      Usuń
  7. Po pierwsze, to na każdym zdjęciu wyglądasz przepięknie! Po drugie zgadzam się w pełni z taką propozycją makijażu do szkoły/na uczelnię/ czy do pracy, gdyż sama się często na taki 'kuszę', a że studiuję kierunek ścisły, to przyznam, że taka wersja jest jak najbardziej dobra na studia (gdzie dziewczyny raczej stawiają na dość konserwatywny wygląd). :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.