='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 29 czerwca 2015

** ARE WE FIXED OR FREE? PHOTOSHOOT ( & NATALIA-LILY), DUŻO ZDJEĆ **

Nie ma nic bardziej przyjemnego niż robienie zdjęć wraz z moją siostrą. Ciągle mam w głowie masę pomysłów na sesje zdjęciowe. Brak czasu uniemożliwiał nam to w czasie roku szkolnego. Tym razem zdjęcia w dość mocnym, mrocznym klimacie. W końcu sesja/ wyniki matur to nie czas zabawy. Uwielbiam, kiedy na zewnątrz pada deszcz, a w moim pokoju słucham ulubionej muzyki czytając dobrą książkę. To była inspiracja do tej sesji. Makijaż zrobiłam sama. Uprzedzam pytania, na ustach mam niezawodny Kajal marki Pierre Rene. Włosy i stylizacja to również moja robota. Woda, pianka, lakier do stylizacji i fryzura gotowa. Zdjęć jest bardzo dużo. Sama lubię na innych blogach oglądać sesje zdjęciowe, więc wrzucam więcej tym razem. Dziękuję Natalii ( natalia-lily.blogspot.com), mam nadzieję na dalsze wspólne projekty, ona wykonała te zdjęcia i pomogła mi przy niektórych z ich obróbką. Zapraszam do oglądania zdjęć!













































Tytuł nie wziął się znikąd. Jest to fragment piosenki Flight genialnego Son Lux'a, który czaruje swoją muzyką, a kawałek idealnie wpasowuje się w klimat zdjęć ;)
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, jestem ciekawa Waszych opinii i czy chcecie więcej tego typu postów ;)

Pozdrawiam
Martyna

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.