='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 17 maja 2015

** SIMPLY EVERYDAY MAKEUP **

Dawno mnie tutaj nie było. Zapomniałam już, jak to jest pisać dla Was post. Zastanawiałam się nawet, czy nie usunąć bloga. Moja przerwa wynikała z braku czasu. Matura się przecież sama by nie napisała. Teraz mam trochę wolnego czasu, więc mam nadzieję pojawiać się tutaj częściej. Znacznie częściej. Treści postów również będą inne. Chcę wprowadzić trochę świeżości i urozmaicić tematykę. Nie może być ciągle tak monotematycznie, aczkolwiek mam kilka 'makijażowych' postów w planach. 
Dzisiaj prezentuję Wam mój makijaż na co dzień, który każda z Was bezproblemowo może na sobie wykonać. Na ustach matowa pomadka z Vipery, brwi to zestaw z Pierre Rene, eyeliner Vipera, cienie Oh so special Sleek'a, podkład i puder Pierre Rene, tusz Vipera.








Mam nadzieję, że będziecie tutaj wpadać na nowe wpisy. Jak Wy malujecie się na co dzień?

Pozdrawiam 
Martyna

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobnie jeśli mam czas, jeśli się spieszę ograniczam się do tuszu tylko :)
    Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż :) delikatny, elegancki, ale ma w sobie to coś :) chyba przez kolor na ustach w którym wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam tę pomadkę, dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
  3. Przepięknie wyglądasz <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jesteś:) jak zawsze slicznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.