='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 31 maja 2015

** KLASYKA: BE BEAUTY THE POWER OF COLOURS, NAILS **

Dzisiaj zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych kolorów lakierów do paznokci. Ostatnio ograniczam się bardzo z odcieniami, wolę moce: taki jak dzisiaj, albo całkowicie nude. Może się starzeję, nie wiem. Brzmi śmiesznie, ale podoba mi się ta kolorystyka. Długość paznokci też jest zaskakująca. Ścięłam je prawie do zera. Głównym powodem jest gitara. Nie da się po prostu efektownie grać ze szponami na palcach. Na płytkę najpierw standardowo odżywka Nail Tek, następnie dwie warstwy krwistego lakieru i top coat w postaci Sally Hansen. Lakier, który gra tu główne skrzypce zakupiłam niedawno w Biedronce. Nie narzekam, jest całkiem przyzwoity, cena również dogodna. A, i wybaczcie niedociągnięcia, mistrzem nie jestem. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)







I to na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, prośby, propozycje- piszcie w komentarzach. Jestem ciekawa, czy są tutaj jakieś zwolenniczki takich kolorów na paznokciach ;)
Pozdrawiam
Martyna

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.