='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 27 maja 2015

** DIFFERENT ONE, Makeup**

Przeglądając mój folder ze zdjęciami na bloga, natknęłam się na ten stary makijaż. Zastanawiałam się, czy publikować ten post. Nie jest to nic nadzwyczajnego. Makijaż nie jest na co dzień, zdecydowanie. Lubię jednak bawić się zdjęciami, więc postanowiłam podzielić się z Wami, tym co przygotowałam. Uprzedzam, to nie jest prawdziwa grzywka, a włosy mają dzisiaj inny kolor. Jedyne, co może się przydać w codziennym makijażu, to kolor ust. Jest to tania pomadka z klasycznej kolekcji Golden Rose, w kolorze fioletu- wklepana palcem. Cienie celowo nałożyłam tylko tak delikatnie. Naniosłam na nie równeż sypki brokat z BPS. No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak zaproszenie Was do oglądania tych zdjęć.










I to już wszystko. Posty z takimi makijażami będą się już pojawiać rzadziej. Trochę zmieniły mi się upodobania i gust, jeśli chodzi o makijaż. Myślę, że makijaże bardziej praktyczne, będą tutaj bardziej pożądane. ;)

Pozdrawiam
Martyna

4 komentarze:

  1. Makijaż fajnie wykonany, chociaż przyznam szczerze że nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, dla mnie samej to nie jest coś wspaniałego XD

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.