='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 28 lutego 2015

**#TAG: TO CZY TAMTO? **

Trochę mnie tutaj nie było. Może to z braku czasu, może z barku chęci. Tematy kosmetyczne zostawiam na później, bo czasami robi się to nudne, prawda? Sama nie wiem, ale dzisiaj postanowiłam to nadrobić tym luźnym postem. TAG: To czy tamto? Krótki, ale z treścią, która pomoże Wam mnie odrobinkę lepiej poznać. Zapraszam do czytania :D






MODA
1. Jeansy czy spodnie dresowe?
Spodnie dresowe tylko w domu.
2. Krótkie czy długie rękawy?
3/4 :P
3. Sukienki czy spódnice?
Wolę sukienki, aczkolwiek spódnice też mi się podobają.
4. Paski czy krata?
Krata.
5. Klapki czy sandały?
Sandały.
6. Szale czy kapelusz?
Kapelusze mi się bardzo podobają, ale niekoniecznie na mojej głowie. Wolę zwykłe czapki. Jeśli jednak mam wybrać, to padnie na szal.
7. Wisiorek czy bransoletka?
Nie przepadam za noszeniem biżuterii. Częściej wybieram jednak bransoletki. 
8. Obcasy czy płaska podeszwa?
Na co dzień zdecydowanie płaska podeszwa.
9. Buty kowbojskie czy sportowe?
Kowbojskie? Błagam, tylko nie takie obuwie. Wybieram sportowe ;)
10. Marynarka czy bluza?
Częściej wybieram marynarki, lecz nie mają tak dużej przewagi.



WŁOSY
1. Proste czy kręcone?
Dla siebie wolę proste, bo takie mam z natury. Jednak podobają mi się u dziewczyn loki ^^
2.Kok czy kucyk?
Raczej kok.
3. Wsuwki czy spinki?
Wsuwki zdecydowanie.
4. Lakier czy żel?
Lakier- w ostateczności.
5. Długie czy krótkie?
Długie są piękne, choć bywają wkurzające. Najbardziej odpowiada mi średnia długość.
6. Ciemne czy jasne?
Pośrednie. Mi jasne włosy raczej nie pasują.
7. Bez grzywki czy z grzywką?
Bez.
8. Związane czy rozpuszczone?
Związane. Rozpuszczone czasami, ale nie są praktyczne :P
9. Naturalne czy farbowane?
Większości pasuje bardziej w naturalnych włosach. Ja do takich wracam, choć nie widzę problemu z koloryzacją u kogoś. Nośmy to, w czym lepiej się czujemy. Proste.
10. Wystylizowane czy w nieładzie?
Nie mam czasu na stylizację. Częściej stawiam na artystyczny nieład.


PAZNOKCIE
1. OPI czy China Glaze?
Nie wybiorę, bo ani tego ani tego nie miałam.
2. Krótkie czy długie?
Długie- są ładne, ale niepraktyczne. Ostatnio stawiam na krótsze.
3. Naturalne czy tipsy?
Tipsom powiedzmy PRECZ. Nie jestem zwolenniczkom sztucznych paznokci i to się nie zmieni.
4. Ciemne czy jasne kolory?
Ciemne jesienią, jasne wiosną :D
5. Gładkie lakiery czy piaski albo brokaty?
Na co dzień gładkie, choć czasem najdzie mnie ochota na jakieś szaleństwo.
6. Kwadratowe czy okrągłe?
Z moją płytką nie mogę sobie pozwolić na kwadratowe, bo śmiesznie to wygląda. Wybieram więc okrągłe.
7. Naturalne czy pomalowane?
Pomalowane. 
8. Wycięte skórki czy odsunięte?
Estetycznie odsunięte.
9. Jednokolorowe czy szaleństwo kolorystyczne?
Jednakowe- max. dwa kolory.
10. Delikatne kolory czy neonowe?
Delikatne. Neony latem, jak już.



MAKIJAŻ
1. Bronzer czy róż do policzków?
Bronzer.
2. Szminka czy błyszczyk?
Szminka- błyszczyki mnie denerwują.
3. Liner czy tusz do rzęs?
Tusz do rzęs. Kreski czasami, ale do mojej budowy oka niezbyt pasują.
4. Podkład czy puder?
Podkład, a nim puder :D.
5. Neutralne czy kolorowe cienie do powiek?
Naturalne, szalone kolorowe cienie już do mnie nie przemawiają.
6. Prasowane cienie czy pigmenty?
Prasowane łatwiejsze w użytku codziennym, ale pigmenty też lubię.
7. Pędzle czy gąbki?
Pędzle! Do wszystkiego.
8. Matowo czy błyszcząco?
Matowo.
9. Lekki czy mocny makijaż?
Na co dzień lekki, zdecydowanie.
10. Jasne czy ciemne usta?
Zależy od sytuacji.


I to tyle. Taki post od czasu do czasu się przyda. Choć mam kilka bardziej kosmetycznych w zanadrzu. 
Jeśli macie ochotę, to zróbcie ten tag :D

Pozdrawiam
Martyna



5 komentarzy:

  1. ciekawa notka

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Także stawiam na sportowe obuwie i nie lubię kowbojek ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi mamy bardzo podobne, powiedzmy identyczne :)

      Usuń
  4. great blog, very inspiring
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.