='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 21 stycznia 2015

** MAYBELLINE COLOR TATTOO 24H 40- PERNAMENT TAUPE - WIELOZADANIOWY PRODUKT **

Dzisiaj przedstawiam kultowy już produkt do oczu, brwi a nawet ust od Maybelline. Pewnie wiele z Was już o nim słyszało. Byłam ciekawa, jak sprawdzi się u mnie. Kupiłam go głównie pod kątem podkreślania brwi, bo czytałam, że do tego jest świetny. Nakładam go również na powieki jako cień lub baza pod jakiś ciemniejszy makijaż. Mój odcień, czyli pernament taupe to chłodny, szary brąz. Taki kolor będzie idealny dla kobiet z jasnymi włosami, lub ciemniejszymi chłodnymi odcieniami. Ja kupiłam go w normalnej cenie w drogerii Damiani za około 17 zł, potem poszłam sprawdzić ile kosztuje w Rossmannie i tam był jakieś 10 zł droższy, więc musicie dobrze zbadać teren, zanim go kupicie :) Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawdza u mnie, to czytajcie dalej !



EFEKT
Długotrwały, 24-godzinny efekt koloru, który imituje trwałość tatuażu i intensywność tuszu. Odważ się nosić kolor!

DZIAŁANIE
• Nasz najtrwalszy, wyjątkowy cień o konsystencji kremu-żelu
• Wyjątkowa formuła intensywnie nasyca spojrzenie kolorem do 24H*
• Łatwa aplikacja w 2 krokach: nanieś punktowo cień na powiekę, a następnie uzupełnij od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka
• Szeroki wachlarz klasycznych, neutralnych odcieni oraz najmodniejszych kolorów, prosto ze światowych wybiegów

*Samoocena w grupie 104 kobiet
- opis ze strony maybellinetrends.pl




Przy zakupie od razu miałam ochotę, żeby kupić ten piękny turkusowy odcień lub głęboki kolor starego złota. Wstrzymałam się na razie, ale nie wykluczam, że i tak je kupię. Zacznę od tego, jak sprawdza się na brwiach. Uzupełniam je za pomocą precyzyjnego pędzelka do eyelinera, wygląda to wtedy niesamowicie naturalnie i ładnie. Podoba mi się takie wykończenie. Trzyma się to cały dzień, lecz dla mocniejszego efektu na brwiach możecie użyć jeszcze zwykłego cienia do brwi. 

Jeśli chodzi o moją opinię na temat tego produktu stosowanego jako cień do powiek, to już nie będzie tak kolorowo. Mam opadające powieki, które mało który cień trzymają idealnie cały dzień. Niestety u mnie ten cień sam nie trzyma się cały dzień, bo zbiera się w załamaniu po jakimś czasie. Wiem jednak, że u dziewczyn z innym typem powiek ten cień trzyma się bez naruszenia cały dzień. Jak widzicie to już jest kwestia indywidualna. 

Jeśli tworzę jakiś makijaż nie na co dzień, na przykład do zdjęć to ten produkt ładnie prezentuje się również na ustach i efekt bardzo mi się spodobał.

Uwielbiam go znowu jako produkt bazowy pod makijaż typu smoky eye, pięknie podbija wszelkie brązowe i złote cienie. Ładnie się wtedy prezentuje i nie jest taki jak solo na powiecie w moim przypadku. 



Podsumowując, bardzo lubię ten produkt nie tylko na brwi, ale także jako cień do powiek. Nie jest u mnie może idealny, ale z pewnością sięgnę po inne odcienie ! Dajcie znać, czy macie już color tattoo oraz co sądzicie.

Pozdrawiam
Martyna


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny produkt. przede wszystkim używam właśnie do brwi. :D
    Niestety na tłustych powiekach nawet delikatnie przypudrowanych zbiera się :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam Pernament Taupe do brwi, gdy mam czas na "bawienie się" z brwiami :) Ładnie wygląda na Twoich brwiach!

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie brwi ładnie podkreśla, tak naturalnie, nie miałam jeszcze tych cieni, nie mam opadającej powieki, więc może u mnie by było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawe bo tak naprawdę nie miałam pojęcia że ten kolorek można użyć do brwi. Ciekawa sprawa ciekawa. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny i naprawdę nie wiem dlaczego go nie mam:-)
    Posiadam dwa odcienie niebieskiego i fiolet ,których praktycznie nie używam a było kupić ten brąz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię używać go do brwi, chociaż początkowo slużył mi tylko jako cień ;D uniwersalny, świetny produkt! :)
    w bardzo ładnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go w końcu wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję, bo z Vipki 04 do brwi jest dla mnie za ciemna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i lubię, zwłaszcza do brwi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.