='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 17 grudnia 2014

** ZESTAW Z BORN PRETTY STORE: POMADKA & LAKIER **

Niedawno przyszedł do mnie taki jednokolorowy zestaw od Born Pretty Store . Bardzo lubię kolor czerwony, nie ważne czy na ustach, czy na paznokciach. Całość nie jest droga, ale czy dobrej jakości? Przekonacie się, czytając dalej!








 Pomadka mnie nie rozczarowała. Nie pachnie pięknie, ale czego tu się można było spodziewać. Za to pigmentacja tej pomadki jest na wysokim poziomie. Wierzcie lub nie, ale te zdjęcia wykonałam po zjedzeniu posiłku. Ona się trzyma ust, jak lakier :D Myślę, że to wystarczająco wiele, żeby przekazać, jak ta pomadka się sprawuje. Oczywiście, opakowanie jest tandetne, ale sama w sobie jest bardzo dobra. 

Z lakierem miałam pewne komplikacje. Jest śliczny, kolor intensywny, bardzo szybko schnie. Piękny jest. Jest tylko taki niemały szczegół, który go skreśla. Jest to zapach. A może raczej smród? Oj tak, on śmierdzi jak mało co. Taka chemia, że oczy bolą. Gdyby nie zapach, to lakier jest ideałem. Trzyma się z połyskiem bardzo długo, więc przykro mi, iż ma taką wadę.


 Zestaw do kupienia TUTAJ >>bornprettystore.com









Nie zapominajcie o moim kodzie ze zniżką - specjalnie dla Was :*

http://www.bornprettystore.com/



Co myślicie o tych produktach? Dajcie znać w komentarzach!


Pozdrawiam
Martyna


15 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie WOW!! mega sexy! ♥
    uwielbiam czerwień na ustach i pazurkach razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P jejciu jakie mega zdjecia jak z reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda szminka na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda na ustach!Lakier też mi się podoba Rita Oro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna czerwień na wigilię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością trzeba przyznać, że to czerwień w bardzo kobiecym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the bold shade!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka jest piękna, świetnie wygląda na ustach, paznokcie również bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękna czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.