='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 20 grudnia 2014

** VIPERA MAGNETIC PLAY ZONE HAMSTER: KOREKTOR I POMADKA **

Dzisiaj kilka słów na temat korektora do cery problematycznej oraz pomadki w kolorze brudnego różu. Jeśli jesteś mężczyzną, nie pytaj, ja tak widzę ten odcień. Myślę, że większość z Was to tak nazwie. Jako, że te produkty, a właściwie jeden zestaw- bo magnetycznie połączone, mam już jakiś czas, to postanowiłam powiedzieć Wam co nieco o nich. Zainteresowanych od razu odsyłam tutaj >> magneticplayzone.com










Zacznę od samych pędzelków. Dobrze sobie radzą w nakładaniu tych produktów, aczkolwiek na co dzień ja i tak wolę sięgać po te bardziej 'normalne wersje'. Można je dowolnie składać i będą działać. Wszystkie trze elementy mojego zbioru można złączyć, dzięki magnesom.
Korektora dość rzadko używam, bo rano zwyczajnie nie mam na to czasu i sam podkład wystarcza. Kiedy już po niego sięgam, to dobrze sobie radzi. Nie jest bardzo mocno kryjący, ale daje radę. Kolorystycznie też dobrze się wpasowuje w cerę. Nie schodzi szybko z twarzy.
Pomadka ma piękny zapach, który przypomina mi te z Vipery Elitte Matt. Wykończenie jest matowe i delikatne, idealne na co dzień. Z tego zestawu polecam w szczególności tę pomadkę, bo jest bardzo ładna. Wszystkie szminki tej firmy jak dotąd mnie nie zawodzą, więc polecam wypróbować!





Miałyście te produkty? Co sądzicie?


Pozdrawiam
Martyna

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Popieram. Jednak nie przepadam za takimi zestawami.

      Usuń
  2. nie wiedziałam, że korektory też są w tych hamsterach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vupera zrobiła świetny system opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like amazing products. Great post & would you like to follow each other on GFC
    Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm jakoś nie zachwyciły mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.