='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 13 grudnia 2014

** VIPERA KOREKTOR W EMULSJI POD OCZY JASNY 01 **

Dzisiaj krótko o korektorze pod oczy, którego mam okazję używać już jakiś czas. To bardzo delikatna emulsja pod oczy marki Vipera Cosmetics. Wiem, że trudno znaleźć odpowiedni korektor pod oczy, a ten będzie się świetnie sprawdzał na co dzień. Dlaczego? O tym przekonacie się, czytając dalej!







"
Vipera Korektor Profesjonalny w emulsji "jasny" 01
Przy zbliznowaceniach, szramach, czy pozostałosciach po trądziku uzasadnione jest stosowanie lekkiego korektora w emulsji. Jego walory polegają na dyskretnym ukrywaniu mankamentów cery bez obciążania dużych połaci skóry.
Kobieca, gładka i zadbana cera, to podstawa nowoczesnego makijażu. "
- viperasklep.pl






 Nie chcę pisać Wam tutaj wypracowania na temat tego korektora. Napisałam, że jest pod oczy, bo chyba tam najlepiej się sprawdzi. Nie polecam używać go na zaczerwienienia potrądzikowe, czy inne przebarwienia, bo nie ma on aż tak dużego krycia. Jest to niezwykle lekki w swej konsystencji. Dlatego właśnie nadaje się idealnie na co dzień, bo nie tworzy efektu maski, ale delikatnie rozświetla i neutralizuje cienie pod oczami. Zawsze na taki korektor nakładam trochę pudru, dzięki temu utrzyma się tam ładne parę godzin. Bardzo przyjemny produkt, polecam!





Macie swoich ulubieńców w tej kategorii? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Oo, ciekawy produkt, jeszcze nie testowałam, ale po Twojej opinii sądzę, że go chyba kupię :)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swojego ulubieńca marki Misslyn :) Ale chętnie bym ten sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam korektor Inglota , ale podobno jeszcze lepszy jest MAC..tyle,że nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wierna korektorowi z KOBO ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szukam nadal dobrego korektora, obecnie używam z Grasha i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie testuję sporo korektorów i jak na razie najbliżej ideału jest Dior Star :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD i chciałabym abyś odpowiedziała na kilka ciekawych kosmetycznych pytań. Zapraszam do zabawy! :)
    http://isztarin.blogspot.com/2014/12/odpowiedz-na-nominacje-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like such an amazing product. Great post & would you like to follow each other on
    GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!




    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.